luni, 16 noiembrie 2009

Celebration (2002)

Publicat de FLORIN la 14:57
Recunosc, ideea mi s-a părut genială. Rezultatul a fost puţin între. Ideea a rămas originală. Povestea unui coming out al unui băieţel de 6 ani nu ştiu dacă are 10 cuvinte în cele aproape cinci minute, dar toate sunt atent alese.

Filmul a fost premiat la Festivalul de la Berlin şi îl puteţi urmări mai jos.

3 comentarii on "Celebration (2002)"

Dak on 16 noiembrie 2009 la 19:47 spunea...

Mie ideea mi se pare absurda, chiar periculoasa. Stii cum poate fi citita? "Orientarea sexuala nu este constientizata decat in urma trairii unor impulsuri sexuale. Daca un baietel de 6 ani are impulsuri sexuale, de ce nu ar merge si mai departe? De exemplu, cu un barbat adult...". Filmuletul e ok, dar poate fi rastalmacit in sens homofob, ca un fel de pledoarie pentru reducerea varstei de consimtamant pana la varsta pustiului in cauza.

iris spunea...

Nici nu am avut timp sa imi dau seama ca s-a terminat, Scurt cat o reclama tv.Dak are dreptate acesta e primul gand.

Eu am preferat sa aleg explicatia light, societatea ignora ca eticheta desemneaza orientarea sexuala nu persoana, dar te forteaza sa iti asumi una ,ii place sa ne vada pe toti cu eticheta pe cutie si organizati pe raft si nu ia in considerare pasi facuti pana acolo, nici intr-un caz nu aplauda. faza de final e oarecum ironica.

FLORIN on 16 noiembrie 2009 la 23:38 spunea...

@ Dak : mie ideea mi se pare foarte bună, interesantă, amuzantă. cred că ai mers puţin prea departe, dar nu e total lipsită de probabilitate urmarea ta. din păcate ceea ce nu vrei tu să se înţeleagă greşit din film, deja e folosit ca armă în această dispută.

@ iris : şi eu prefer varianta ta. ;)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez