joi, 19 noiembrie 2009

5 filme în care să-i vezi pe actorii de Twilight Saga : New Moon

Publicat de FLORIN la 11:24
Fanii Twilight sunt foarte bucuroşi în această perioadă. Nu de alta, dar lunga lor aşteptare va fi răsplătită cu continuarea la filmul lor preferat. Criticii par neimpresionaţi şi de data aceasta, dar asta nu trebuie să descurajeze pe nimeni. Pentru mine ‚Twilight’ a fost un film ok, de aceea voi urmări şi continuarea. Am avut însă bucuria de a îi vedea pe Robert Pattinson şi Kristin Stewart în alte câteva filme care merită văzute.

5. Harry Potter and the Goblet of Fire (2005) – Înainte de Twilight, Robert Pattinson a jucat în două filme Harry Potter. La unul am reuşit să mă uit până la final, la celălalt n-am reuşit, astfel intră în top acest film.

4. Adventureland (2009) – Filmul din 2009 ne prezintă o Kristin Stewart total diferită de Bella. Romantismul nu există, complexitatea da. E un rol diferit într-un film nu exact diferit, care funcţionează mai ales în rândul publicului pentru care a fost creat.

3. Into the Wild (2007) – Sean Penn este cunoscut ca actor, ba chiar unul foarte bun. Recent re-oscarizatul actor pentru filmul cu tematică gay Milk are şi calităţi de regizor. Pentru asta se poate vedea acest film. Inspirat de o poveste reală, are o imagine uimitoare şi un fir narativ interesant. Emile Hirsch e total diferit de rolurile din ‚Milk’ sau ‚The Mudge boy’, iar Kristin Stewart, în scurta ei apariţie, va şi cânta alături de acesta. Nu cred să se mai fi întâmplat în alt film, aşa că mi se pare un motiv foarte important pentru fanii Twilight de a vedea filmul. Între noi fie vorba, e un film pe care eu l-aş recomanda ( mai ales) şi altui gen de public .

2. Panic Room (2002) – al doilea film al lui Kristin Stewart a însemnat pentru aceasta întâlnirea cu Jodie Foster. Pe atunci încă la începutul adolescenţei sale, aceasta oferă o interpretare fără greşeală într-un thriiler foarte bun.

1. Little ashes (2008) – Robert Pattinson este Salvador Dali. Salvador Dali a fost gay? Vedeţi filmul. Eu l-am văzut recent şi nu m-a dezamăgit. Iar Robert Pattinson face cu siguranţă cel mai bun şi complex rol al său. Fiind un film cu tematică gay voi reveni şi cu recenzia în perioada următoare

0 comentarii on "5 filme în care să-i vezi pe actorii de Twilight Saga : New Moon"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez