miercuri, 21 octombrie 2009

Whitney Houston bisexuală?

Publicat de FLORIN la 12:08

E o întrebarea adusă pe „buzele” presei americane de fostul soţ al acesteia printr-un pasaj din viitoarele memorii ce sunt gata de a apărea în librării.

„ Cred că ne-am căsătorit din motive greşite. Acum îmi dau seamă că Whitney avea planuri diferite de mine când ne-am căsătorit ... Cred că planul ei era să îşi „cureţe” imaginea, în timp ce a mea era să fiu iubit şi să am copii.

Media o acuza că avea o relaţie bisexuală cu asistenta sa, Robin Crawford. Având în vedere că era „drăguţa Americii”, asta nu dădea prea bine la imaginea sa. În situaţia lui Whitney, singura soluţie era să se căsătorească şi să aibă copii. Astea aveau să oprească toate speculaţiile, indiferent dacă era adevărat sau nu.”


Indiferent cât de ok ar fi dacă Whitney ar fi bisexuală, cele spuse de Bobby Brown par atât de fabricate doar doar mai vinde şi el o carte. Numai dacă ne gândim la ce imagine bună şi-a creat Whitney după căsătoria cu el şi se vede clar că nu ştie despre ce vorbeşte.

Credit foto : Scrape Tv

Citeşte şi:
Videoclip Leona Lewis : Happy
Lady Gaga şi Madonna la Saturday Night Live
The adventures of Priscilla, queen of the desert (1994)

0 comentarii on "Whitney Houston bisexuală?"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez