sâmbătă, 17 octombrie 2009

Sondaj

Publicat de FLORIN la 15:54
Am şi eu o curiozitate. La câte din filmele prezentate pe blog v-aţi uitat?

6 comentarii on "Sondaj"

iris spunea...

:) cand am deschis pagina ma asteptam sa gasesc un quizz.
Vazusem o parte dintre ele sau le aveam deja si urma sa le vizionez.Bineinteles ca au fost si filme inedite;documentarele cred ca au fost cea mai interesanta descoperire aici(ultimul se chinue acum ca melcul sa se traga cu 30 kb).
De exemplu, citind aici despre el am vazut Prayers for bobby pe care il tot ocolisem.

Anonim spunea...

la alea la care le-ati dat note mari, adica de la 4 in sus :)

Anonim spunea...

le vazusem pe 90% din ele la cinema sau TV, restul de 10% nu reusesc sa le descarc ca la mine netul merge extrem de prost aproape mereu :(

FLORIN on 18 octombrie 2009 la 11:07 spunea...

mulţumesc pentru răspunsuri. mă bucur de ceea ce mi-aţi spus. când vezi 0 comentarii peste tot începi să te întrebi una şi alta.

@ iris: te asigur că şi 'Paragraph 175' merită. ;)

Docica on 18 octombrie 2009 la 11:09 spunea...

eu cam la jumatate. dar nici nu am avut foarte mult timp. si mai aveam si alt gen de filme in lista "de vazut". de exemplu urmaresc 2 seriale: Supernatural si Ghost Whisperer. oricum, ce am vazut mi-a placut foarte mult.

FLORIN on 18 octombrie 2009 la 11:24 spunea...

mă bucur. şi noi ne mai uităm la alt gen de filme. se va vedea în lista de la sfârşitul lunii

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez