luni, 19 octombrie 2009

The Amazing Race 15x05 ‚I’m like Ricky Bobby’

Publicat de FLORIN la 14:54

Ce am observat la echipa pe care o susţinem în acest sezon, e că exact ceea cum majoritatea activiştilor gay ar dori să fie: atât de puţin gay. Iar din punctul acesta de vedere, show-ul nu e deloc interesant. Dacă în primele episoade, era interesant faptul că au ales să nu îşi facă cunoscută orientarea sexuală şi alte asemenea, deja cred că acum şi ei au uitat că sunt gay.

Oricum, episodul de azi i-au dus pe concurenţi în Dubai, unde se află cea mai înaltă clădire din lume. E vorba de Burj Dubai, care se află încă în construcţie până undeva la sfârşitul anului.

Cea mai speriată de această clădire a fost Mika, căreia îi este foarte teamă de înălţimi, dar sarcina a fost doar aceea de a urca pe acoperiş şi a lua indiciul. În rest, Sam şi Dan, Brian şi Ericka şi Maria şi Tiffany au stat în permanenţă una lângă cealaltă. Legătura din prima şi ultima echipă s-a transformat oficial în o alianţă când băieţii au aşteptat ca fetelor să le vină o maşină, după încheierea unei sarcini.

Meghan şi Cheyne au fost primii care au ajuns la linia de sosire, datoriă ‚Fast Forward’-ului. Băieţii au ajuns pe 5, fetele pe 6.

Echipa distrusă de căldura Dubai-ului a fost Lance şi Keri, care au ajuns ultimii la linia de sosire.

Credit foto : The Amazing Race Productions şi CBS

Citeşte şi:
În linii mari despre 'The Amazing Race'
'The Amazing Race' - sezonul 15 stă să înceapă
În linii mari despre 'Queer as Folk'

4 comentarii on "The Amazing Race 15x05 ‚I’m like Ricky Bobby’"

iris spunea...

m-ai derutat initial putin cu numerotarea pt ca ma gandeam ca nici pe 4 nu l-am vazut...Suna cam trist: comentariul cu si ei au uitat ca sunt gay :) , poate sunt concentrati mai mult pe cursa ,depinde si de cum e filmat si montat etc. Uite eu ma mai uit la un alt reality show Top chef si la inceput cand au fost prezentati cred ca erau 3-4 concurenti gay,dar pe parcurs am uitat complet nu mai stiam care si cum, mai putin o concurenta pe care eu initial am catalogat-o ca pe un tip simpatic, dar prietenul m-a lamurit ca e o femeie ,mie mi-a trebuit un sfert de ora sa ma conving ca e o ea :).

FLORIN on 19 octombrie 2009 la 18:02 spunea...

poate în episoadele viitoare ne vor oferi surprize plăcute. :) nu îmi pare rău atât că nu e clar că sunt gay, cât mai ales că personalitatea lor încă nu ne este prezentată cu adevărat.

iar asta se întâmplă la majoritatea echipelor din acest sezon. la început păreau atât de diverşi şi diferiţi, dar pe parcurs prea puţin se vede din ce promiteau că sunt ( mă refer la toate echipele).

iris spunea...

da adevarat,asta am obs si eu si nici pana acum nu pot spune sincer ca imi place vreuna sau ca i-am retinut in mod deosebit, sunt cam uniformi.

FLORIN on 20 octombrie 2009 la 18:13 spunea...

eu le plac pe fete maria şi tiffany şi pe băieţi, mai subiectiv, dar favoriţi. ;)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez