joi, 24 septembrie 2009

Mika ne îndeamnă să îl numim bisexual

Publicat de FLORIN la 14:50

Despre senzaţia Mika s-a vorbit încă de la început din prisma orientării sexuale, însă cântăreţul niciodată nu s-a lăsat influenţat de articolele din presă ... până acum.

Într-un interviu acordat revistei daneze ‚Day and night’, cântăreţul a declarat:

„ Niciodată nu m-am inclus într-o categorie ... Dar nu mi-am limitat viaţa sau cu cine m-am culcat. Aşadar ... Spune-mi cum vrei tu. Spune-mi bisexual, dacă ai nevoie de un termen pentru mine.”

El mai spune:
„Sunt moduri prin care poţi fi un model fără să trebuiască să fi inclus într-o categorie. Să spunem că eşti un tânăr de 16 ani şi nu eşti sigur de sexualitatea ta. Ar trebui să ai toată libertatea de care ai nevoie. ..având un model care să te facă să simţi că este ok să faci ceea ce vrei, fără să ai presiunea de a te targeta.”

Credit foto : Day & night

2 comentarii on "Mika ne îndeamnă să îl numim bisexual"

Anonim spunea...

Si pana acum de ce n-a putut sa spuna clar, ii era rusine? ce ma enerveaza fitele astea. credea ca-si pierde fanii? Lady Gaga nu-si mai face atatea probleme si are destui fani ;)

FLORIN on 24 septembrie 2009 la 22:16 spunea...

din punctul meu de vedere dacă la început nu pierdea, acum o face. dar îi respect opiniile. fiecare face ceea ce doreşte.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez