marți, 15 septembrie 2009

Lady Gaga şi Madonna

Publicat de FLORIN la 11:00

E Lady Gaga noua Madonna? Cine fură de la cine prin această alăturare?

Credit foto : GagaDaily

3 comentarii on "Lady Gaga şi Madonna"

iris spunea...

Au mai fost astfel de comparatii sau incercari de a se gasi o noua madonna. Va putea Lady gaga sa se adapteze tendintelor care vor aparea , sa creeze altele noi sau sa aiba longevitatea madonnei in muzica? Mi s-a parut ca Madonna nu se fereste de asocieri (Britney Spears, Christina Aguilera)iar lady Gaga e momentan cam izolata pe scena muzicala dar sigur avangardista. Si ca stil se potrivesc mai bine.

wannabegay on 15 septembrie 2009 la 19:03 spunea...

uitati-va ce stearsa pare madonna pe langa gaga! haha!!! eu nu credeam in longevitatea lui lady gaga, credeam ca e o "iubire de-o vara", insa se pare ca a reusit sa supravietuiasca, ceea ce inseamna ca isi construieste imaginea de icon. si da, iris are dreptate, lady gaga e izolata pe scena muzicala. ceea ce e interesant e ca in momentul in care featuring-urile erau pe val, a aparut gaga de una singura. mai mult, faptul ca atunci cand a primit premiul a multumit gay-ilor s-ar putea sa o transforme intr-un gay-icon (deja este pentru multi), reteta perfecta pentru succes!

FLORIN on 15 septembrie 2009 la 21:31 spunea...

@ iris : exact, madonna nu se fereşte de asocieri. de aceea poate că întrebam " cine fură de la cine?". dacă răspunsul este madonna dă dovadă de inteligenţă. dacă răspunsul este lady gaga e oricum o măgulire atunci când o face aşa de bine.

@ wammanegay: nu am văzut încă show-ul vma 2009, dar am văzut prestaţia. interesant, extravagant, original.
cât despre poză eu nu m-aş lua că madonna pare "ştearsă" aici, ci în noul ei videoclip, care nu îmi spune nimic din păcate.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez