marți, 18 august 2009

Top 15 Madonna – cele mai bune videoclipuri şi cele mai bune piese

Publicat de FLORIN la 08:38
Madonna vine în România. Asta nu mai e nicio noutate. Ziua însă se apropie cu paşi repezi, ceea ce înseamnă că e momentul să ascultăm din ce în ce mai multă Madonna. Şi nu avem cum să ne plângem că nu avem ce anume. Fiecare cu preferinţele personale. Ale mele sunt...

Top 15 videoclipuri

Fră videoclipuri Madonna nu ar fi reuşit niciodată să devină ce e astăzi şi nici măcar pe aproape. Videoclipurile au reuşit să o propulseze prin temele alese în plină glorie MTV. Din cei 25 de carieră eu am ales următoarele 15 videoclipuri.

1. Frozen (1998)
2. Like a prayer (1989) – este poate cel mai controversat videoclip al ei, datorită temei religioase. În el putem vedea un Iisus de culoare.
3. Material girl (1985) – e de inspiraţie Marylin Monroe
4. Vogue (1990) – dansul a intrat în istorie
5. American pie (1999) – e coloana sonoră a unui film cu tematică gay în care a jucat Madonna. De altfel, pe fundalul piesei se aude partenerul său din film, actorul openly-gay Rupert Everett
6. Hung up (2005)
7. Ray of light (1998)
8. Express yourself (1990)
9. Justify my love (1990) – singurul videoclip interzis în America şi nedifuzat de MTV la lansare decât după miezul nopţii
10. Open your heart (1986) – pentru prima dată în istorie o artistă apare aşa de puţin îmbrăcată
11. Die another day (2002) – coloana sonoră a filmului cu acelaşi nume din seria James Bond.
12. 4 minutes (2008) – duet cu Justin Timberlake şi Timbaland
13. Take a bow (1995)
14. Music (1999)
15. Nothing really matters (1999) – Madonna devine ispirată de stilul japonez.

Top 15 piese

În ciuda importanţei videoclipurilor în arta Madonnei, mesajul nu a lipsit a se transmite şi prin piese măreţe.

1. Frozen (1998) – da, e cea mai bună piesă Madonna.
2. Like a virgin (1984) – un anthem şi azi.
3. Live to tell (1985)
4. Like a prayer (1989)
5. American pie (1999) – de menţionat că este un cover după un vechi anthem american.
6. American life (2003)
7. Forbiden love (2005) – nici măcar nu a fost un single de pe ‚Confessions on a dancefloor’, dar e una din preferatele mele.
8. Take a bow (1995)
9. Get together (1996)
10. Secret (1994)
11. Hollywood (2003)
12. Papa don’t preach (1986) – piesa vorbeşte despre o adolescentă ce rămâne însărcinată şi se hotăreşte să păstreze sarcina în ciuda divergenţelor cu tatăl său.
13. Material girl (1985) – un simplu cântec făcut să intre în istorie.
14. Don’t cry for me Argentina (1996) – un film slab ‚Evita’, dar cu o coloană sonoră impecabilă.
15. Another suitcase on another wall (1996) – un alt cântec de pe coloana sonoră ce i-a adus Globul de Aur Madonnei în calitate de actriţă.

Acestea fiind spuse, nu mai rămâne decât să vă întreb care e topul vostru.

2 comentarii on "Top 15 Madonna – cele mai bune videoclipuri şi cele mai bune piese"

CM spunea...

M-ai provocat!
Am vrut sa scriu si eu o lista de piese care imi plac, asa ca am facut un mic search pe youtube pentru reinprospatarea memoriei. Si am avut o surpriza foarte neplacuta.
Dar mai intai as vrea sa va amintesc de clipul Human Nature , se pare ca l-ati uitat...E preferatul meu. Imi plac si vorbele pe care le spune, iar imaginile sunt foarte faine.
Acum o sa revin la durerea mea. Am gasit un fragment de concert
http://www.youtube.com/watch?v=aT9o4FjXNls&feature=PlayList&p=5D267F119173AFF0&playnext=1&playnext_from=PL&index=6
Incredibil cat de prost poate sa cante! Va jur ca eu as reusi mai bine ...
Cum de mai merge lumea la concerte in cazul asta? E o enigma pentru mine. Ii scapa vocea, pierde linia melodica, iar strigatele de la final sunt dizgratioase. Ma intreb, unde e Madonna cea perfectionista din inregistrarile din studio?
Sa nu mai spun de Britney care nu canta ci suiera. M-a intristat foarte tare clipul asta. Poate cineva sa imi explice ce se intampla?

FLORIN on 24 august 2009 la 11:00 spunea...

şi acela un videoclip foarte bun. îmi place foarte mult şi piesa. cât despre link-ul lăsat de tine pentru mine ( în calitate de fan Britney Spears) nu e o noutate.

Ca să înţelegi de ce a fost atât de puţin pusă la punct această participare, îţi spus că Briney se afla în perioada de refacere în acel moment. dacă mă întrebi pe mine, e discutabil dacă a trecut peste ea. nu mă mai impresionează ceea ce face pe scenă ( lucruri care apropo nu au legătură cu vocea, ci cu capacitatea ei de altă dată de a controla scena prin atitudine). aşadar, scurta apariţie nu reprezintă ceea ce este ( sau a fost) Brintey Spears.

cât despre madonna, cred că tuturor li se mai întâmplă, iar vocea nu rămâne factorul principal nici la ea. din punctul meu de vedere, turneul trecut a fost ireproşabil ca şi întreg. acum că mai are scăpări ... în zilele astea sunt artişti care au scăpăro în interpretări de 3 minute, nu două ore. e alt gen şi un public care nu apreciază vocea în general.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez