sâmbătă, 8 august 2009

Lady Gaga are penis?

Publicat de FLORIN la 10:58
Am descoperit clipul ăsta pe YouTube şi chiar nu ştiu ce să cred. Internet-ul a sărit în sus că e hermafrodită, însă managerul neagă. :))

Minutul 1:10.

4 comentarii on "Lady Gaga are penis?"

Floryn on 8 august 2009 la 14:18 spunea...

Mie tot nu imi vine sa cred si in aclasi timp sunt foarte confuz cu tema asta. Adica cum? Il are de cand sa nascut sau cum?

Anonim spunea...

Lady Gaga e plina de surprize :))

Allthiscrazymess on 8 august 2009 la 22:08 spunea...

Din punctul meu de vedere poate să aibă şi 2 penisuri că tot îmi place. de cînd s-a declarat bisexuala a inclus in 2 videoclipuri secvenţe de sărut între ea şi alte tipe.
Lady Gaga rulează.

kriptmelody on 9 august 2009 la 16:59 spunea...

subscriu Allthiscrazymess. nici eu nu stiu ce sa zic. am mai citit si eu cate ceva despre aceasta intamplare, de fapt despre ce s-a lasat vazut, insa chiar nu stiu.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez