luni, 27 iulie 2009

Top 10 – cele mai bune bloguri ( site-uri) gay din România

Publicat de FLORIN la 10:53
Sper că nu îmi voi crea duşmani prin postarea acestui top. Special pentru a încerca să evit acest lucru specific de la început că topul de faţă este unul total subiectiv, neavând la bază alte aspecte decât părerile mele personale despre activitatea site-urilor respective. Mai trebuie specificat că au căzut la montaj blogurile cu conţinut interzis persoanelor sub 18 ani. Şi având în vedere că eu fac topul, şi blogul de faţă a căzut la montaj. Fără prea multe lungiri, iată alegerile mele:

1. http://wannabegay.org/ este blogul momentului prin dezbaterile sale mereu interesante, modul de abordare întotdeauna direct şi timpul deloc lung dintre postări. În doar câteva luni a reuşit să ajungă în vârful piramidei fiindcă a dovedit că e interesat de aspectele comunităţii gay din România nu doar ca şi hobby, dar ca un adevărat profesionist. Prin campania sa ‘ Bring the Purple back’, clubul Purple a ajuns să fie redeschis.

2. http://totalg.ro/gay2gay/ este blogul ce s-a menţinut în aria de interes a multora în ciuda unei mici lipse de pe .ro. Este un blog altfel, abordarea fiind motivul pentru care unii îl consideră cel mai bun, dar şi motivul pentru care alţii pun la îndoială calităţile sale. Eu îi apreciez originalitatea şi cred că inteligenţa e unul din punctele forte ale acestui blog, cele două îmbinate creând baza actuală de cititori fideli

3. http://angelicuss.beanangel.ro/ are deja o vechime considerabilă, acesta fiind un punct important pentru care site-ul merită apreciat. Destule au fost, puţine au mai rămas de atunci. Un alt punct important îl reprezintă informaţiile oferite nu de puţine ori în exclusivitate, recente fiind ştirile legate de Mister Gay România 2009.

4. http://gaypride.ro/ se află în concediu momentan, dar înainte de Gay Fest a fost unul din cele mai active bloguri, aducând în prim plan mărturii de citit.

5. http://robertcluj.blogspot.com/ a fost mereu diversificat prin teme, de la critici aduse presei româneşti la muzică gay-related. Ce e important la acest blog e faptul că a reuşit să intre în categoria “gay”, şi nu “gay-friendly”, bloguri ce au căzut la montaj de asemenea.

6. http://cartiergay.blogspot.com/ - dacă intraţi pe acest blog nu veţi descoperi niciun articol, deşi au existat ceva la un moment dat. E cel mai bun mod pentru a vedea cum funcţionează blogosfera gay şi gay-friendly din România.

7. http://www.campania-de-vara-accept.blogspot.com/ - nu îmi dau seama dacă va fi un blog ce va ţine doar vara asta, dar e nou şi e interesant.

8. http://gayone.ro/ - acesta este un alt site ce mai obişnuieşte să vină cu informaţii în exclusivitate din scena gay românească, dar diferenţa de timp dintre postări e uneori de nesuportat.

9. http://dragqueenworld.wordpress.com/ - e singurul blog travesti pe care îl cunosc. Tocmai ce a intrat în vacanţă, aşteptăm întoarcerea sa pe net.

10. http://noromanceforyou.blogspot.com/ este un blog nou, dar promiţător … foarte promiţător.

Alte propuneri?

41 comentarii on "Top 10 – cele mai bune bloguri ( site-uri) gay din România"

Anonim spunea...

am cautat pe asa zisele situri informative gay si nimeni nu spune cine a castigat Mister gay Romania 2009!!! cine a fost prezent acolo sau a aflat castigatorul, rog sa scrie aici!!

Si eu citesc unele din blogurile din topul tau, dar nu le-as baga in top 10. Tu esti locul 1 de la distanta, apoi locul 2 e undeva departe!! :)

Dak spunea...

Ia sa fac si eu un top 10 subiectiv (din care voi exclude totusi Gay in Romania, ca blog-gazda, precum si blogurile gay in hibernare / deja defuncte):
1. wannabegay.org/
2. totalg.ro/gay2gay/
3. nonromanceforyou.blogspot.com/
4. oopsididitagain.skyrock.com/
5. danavolkovafever.blogspot.com/
6. allthiscrazymess.blogspot.com/
7. gayexpat.org/
8. qoudouss.skyrock.com/
9. angelicuss.beanangel.ro
10. 2q2bstr8-tm.blogspot.com
PS: Nu mai notez motivele la fiecare ca m-as lungi prea mult. Principalele criterii au fost calitatea scriiturii, nivelul de interes al posturilor si, bineinteles, frecventa acestora.
PPS: Sper sa nu ma injure nimeni pt. top!...

wannabegay on 27 iulie 2009 la 20:48 spunea...

@gayinromania, dak: wow! multumesc mult pentru aprecieri! am ramas chiar surprins de includerea mea in acest top (chiar si in varful piramidei!). chiar ma bucura si asta inseamna ca fac bine ce fac...;) eu garantez ca nu o sa dezamgesc.
@gayinromania: si tu esti in topul meu. blogul tau e unul pe care il citesc obligatoriu zilnic!

Sau spunea...

Gayinromania e cel mai bun blog!

FLORIN on 28 iulie 2009 la 16:49 spunea...

@ anonim: a apărut pe angelicuss între timp. Andy Cluadiu din Bucureşti a câştigat.
Mulţumesc frumos. :)

@ Dak: un top bun. trebuie spus că eu am scos şi blogurile în altă limbă decât româna.

@ Wannabegay: meriţi laudele şi ţine-o tot aşa.

@ Sau: mulţumesc şi ţie.

claudia on 28 iulie 2009 la 17:59 spunea...

@anonim, informatia cu cine a castigat mr. gay romania 2009 a aparut inca de sambata pe internet...daca nu stii sa cauti...
apoi pe care din "asa zisele situri informative gay" ai intrat tu si nu "SPUNE" cine a fost castigatorul?
cred ca nici macar nu ai intrat...daca ai fi intrat ai fi vazut ca cele doua siteuri gay informative din romania, angelicuss si gayone erau picate si nici macar nu se putea intra pe ele, deci nu aveai cum sa VEZI daca cineva spune sau nu asta...
iar rautatea din postul tau se vede inca de la folosirea expresiei "asa zisele".

Anonim spunea...

Cine a auzit portalul LGBT www.atoms.ro ?
Raspuns. Nimeniiii.
Dar merita locul 300 intr-un top de 299.

Allthiscrazymess on 29 iulie 2009 la 01:18 spunea...

@Dak: nu mă aşteptam la nominalizare, dar mulţumesc. Înseamnă că mai spun şi lucruri interesante.
@anonim:de atoms am auzit.au şi hub lgbt pentru dc++.
@gayinromania:ar trebui făcut un catalog complet al blogurilor gay româneşti pentru a avea o părere obiectivă şi o oarecare transparenţă. Ar putea fi şi un sondaj.
In cazul angelicuss, o fi veteran într-ale ştirilor gay, dar ar trebui luat in considerare şi caracterul preponderent persiflant al feedback-ului(vezi comentarii Mr. Gay).
Pe joacadeamine îl nominalizez eu. Nu l-am văzut pe nici o lista şi el are un stil deosebit.

FLORIN on 29 iulie 2009 la 10:48 spunea...

într-adevăr site-urile angelicuss şi gayone au picat din cauza server-ului.

cât despre top, am spus că e unul subiectiv. de menţionat totuşi că nu am inclus blogurile gay-frienldy, ci doar pe cele strict gay.

Anca on 29 iulie 2009 la 12:59 spunea...

@Allthiscrazymess, ce legatura au comentariile cititorilor (feedback-ul cum spui tu) cu calitatea unui site?
Eu una nu as baga la gramada site-uri de stiri cu blogurile. Sunt chestii total diferite. Cand intru pe gayone sau angelicuss de expl. intru sa fiu informata si sa vad ce se mai intampla in comunitatea noastra. Cand intru pe gayinromania intru sa vad despre ce s-a mai postat, ce filmulete youtube mai sunt sau ce au mai facut cei doi autori.

Anonim spunea...

nu va mai stresati cu topurile subiective, adevarul se va afla la gala premiilor gay cand va vota o romanie intreaga... si e un vot corect, fara mismasuri.

Anonim spunea...

Angelicuss si Gayone dadeau fatal error!
Imi cer scuze daca s-a interpretat gresit ceea ce am spus eu. Nu am avut intentia sa o spun cu rautate. Imi pare rau daca v-am suparat.

Allthiscrazymess on 29 iulie 2009 la 15:20 spunea...

@Anca:comentariile au legătură cu calitatea scrisului. Poţi să scrii ştiri prost, mediocru sau foarte bine.
Site-urile şi blogurile gay se judeca in acelaşi context pentru că sunt gay .

Lucian on 29 iulie 2009 la 21:08 spunea...

Exista vreun post in care eu sau produsele/munca mea sa nu fie subiectul comentariilor? Asta demonstreaza ca am facut totusi ceva. Si apreciez ca va ganditi mereu la mine. ;)
Multumesc gayinromania ca totusi sunt in top.
Iata si topurile mele:
BLOG
1. gayinromania
2. totalgay.ro/gay2gay
3. femeiasimpla.com
4. gaygeneration
5. ingerul-noptii
STIRI
1. angelicuss
2. atoms
3. gayone
4. timeout

Amanda on 30 iulie 2009 la 14:50 spunea...

buna!
ce surpriza ca m-am incadrat si eu in topul tau de bloguri:) merci mult:)
in curand ma intorc din "concediu" cu articole noi:)

Anonim spunea...

salut Florin, te rog sa ma contactezi la adresa de e-mail becky_21_rules@yahoo.com pt a discuta o posibila colaborare.

Anonim spunea...

Cate au mai ramas de atunci? asa repede s-au plictisit? a fost un moft?

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

gay activ pt cei care cauta senzatii tari...contactati-ma la marian.cristescu21@yahoo.com

Anonim spunea...

salut sunt dany..si caut relatie si prieteni...cautatima la just_my73

Anonim spunea...

salut sunt dany cautatima la id just_my73

Anonim spunea...

Buna, numele meu esti George sau porecla Cristi.Am o minte nebuna si vreau aventuri cu barbati adevarati.Sunati-ma la numarul de telefon 0747579307 pentru placeri maxime.

Mtroi spunea...

Buna Numele meu este Mitroi imi plac aventurile cu barbati sexosi ....ofer serozitate maxima ...imi place sa o sug si sexul anal la nebunie nr meu este 0743975656 astept telefoane

Anonim spunea...

MA NUMESC ALEXANDRU SI CAUT UN PARTENER PT O AVENTURA, .... 0763233711

Anonim spunea...

PS O AM DE 25.....

micheline spunea...

bună
Sa-ti ofer posibilitatea de imprumut de 7000 € la 800.000 de euro pe tot
persoane capabile de a renbourser. Împrumut între persoane serioase, care sunt
Nevoie de mici afaceri, investitii personale
numai 2% de interes în funcţie de valoarea creanţei. Facem
împrumuturilor locale şi internaţionale la oameni peste tot
Lumea. Dacă ai nevoie de împrumut de azi şi am ezita acum am contactat suma de bani necesară pentru a anunţa, pentru a rezolva problema suntem gata pentru a satisface clienţii noştri, 48 de ore de la primirea cererii pentru împrumut contactati-ma direct pe adresa mea E-Mail:michelinemaraicher22@gmail.com

Anonim spunea...

Caut o relatie serioasa bucuresti 0731521879

Anonim spunea...

Gay dragut ofer companie intimă domnilor generali detin loc discretie 50din bucuresti0734817958

Anonim spunea...

Bună sunt din Alba Iulia pasiv caut Activ 0753979706

Anonim spunea...

Sunama 0784099608

Anonim spunea...

Sunama 0784099608

Anonim spunea...

Sunama 0784099608

Anonim spunea...

Salutare,lume!
Sunt administrator al grupului:ChatOnline.Ro
Accesați link-ul:
https://chat.whatsapp.com/IpJGahQGiCU7xNbvoYsnGF
Vă aștept...

Anonim spunea...

salut sunt di Bacau nam loc sunt pasiv o vreau in grup le fac ori ce și cu penisul mare groasă fund bombat aștept nmr vostru sau sms

Anonim spunea...

cineva di Bacau cu loc vreau in grup fac ori ce cu penisul mare groasă so aveți ? un răspuns cât de repede !

Anonim spunea...

Alo cine este de Bacau

Anonim spunea...

salut sunt di Bacau nam loc am poze făcute dezbatere cu fund senzual sexi o vreau in grup cu țigani din Bacau cine are pula de 22 cm sau 25 cm groasă toată cu loc un răspuns

Anonim spunea...

salut eu sunt de Bacau ai loc sunt desponibil cu fund bombat aștept sms sau Nr tău !

Anonim spunea...

neatza bună ! eu n-am loc o vreau țigani cei di Bacau cei care au puli negrii sug bine o vreau de 24 cm groasă toată in gară aștept sms sau telefon 📞 vostru am fund bombate sexi

Anonim spunea...

salut ești di Bacau ai loc !

Anonim spunea...

salut sunt di Bacau mă fut in fund și în gură e cineva cu loc ?

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez