luni, 27 iulie 2009

Scurte

Publicat de FLORIN la 10:21
*Jurnalul: Sorin Oprescu, posibil candidat la preşedenţie.
Invitat în ultima ediţie a emisiunii Zig Zag de la Antena3, actualul primar al capitalei a declarat legat de posibilitatea de a candida la alegerile la preşedenţia României:

Îmi trebuie o serie întreagă de lucruri, pentru că este o ho¬tă¬râ¬re de via¬ţă şi eu nu m-am jucat niciodată cu via¬ţa mea, a pacienţilor mei; nu m-am ju¬cat cu viaţa oamenilor. Mai am nevoie de timp, mai lung sau mai scurt, pentru că şi pe mine mă preocupă (n.r. - candidatura) la fel ca şi pe alţii.



*România Liberă: Primul amendament Gigi Becali în Parlamentul European. Proaspătul euro-parlamentar din partea României a formulat un prim amendament la Bugetul comunitar în noua sa calitatea prin care propune ca sumele alocate programului ‘ Laptele în şcoli ’ să crească cu 50%.

*România Liberă: Terenurile s-au ieftinit cu 50%

*YouTube: Equal love

*CNN: E. Lynn Harris moare la vârsta de 54 de ani.

0 comentarii on "Scurte"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez