sâmbătă, 11 iulie 2009

Mister Gay România nu se mai face în Purple

Publicat de FLORIN la 10:06
Concursul ‘Mister Gay România 2009’ despre care v-am spus săptămâna aceasta îşi schimbă locaţia din clubul Purple. Exact unde încă nu se ştie.

GayOne însă anunţă că în niciun caz concursul nu se va ţine în Soho, clubul nefiind interesat, iar Angelicuss, citând surse neoficiale, dă ca locaţie clubul Twice.

Niciodată nu mi-au plăcut modificările de acest gen, dar ... vom vedea cum va mai evolua situaţia.

4 comentarii on "Mister Gay România nu se mai face în Purple"

kriptmelody on 11 iulie 2009 la 10:54 spunea...

eu inca sper sa ajung la eveniment. voi mergeti?

FLORIN on 11 iulie 2009 la 16:52 spunea...

nu, nu avem niciun fel de interes . ;) dar să ne spui cum a fost dacă ajungi. :)

Anonim spunea...

sa-l faca si in strada, ca tot nu ma duc :P

kriptmelody on 11 iulie 2009 la 21:04 spunea...

nu stiu de ce dar eu, brusc, am devenit destul de interesata de acest subiect

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez