sâmbătă, 25 iulie 2009

Lecţia de imaginaţie

Publicat de FLORIN la 10:15
Mi-a plăcut foarte mult acest videoclip. A sintetizat perfect discriminarea cu care fiecare gay se confruntă în viaţa reală şi toate astea creând o lume diferită: în care gay-ii sunt majoritari, iar heterosexualii sunt minoritari.

Trebuie văzut neapărat.

4 comentarii on "Lecţia de imaginaţie"

Dak spunea...

FELICITARI!!! FE-LI-CI-TARI!!!
Uneori faceam si eu exercitii de imaginatie de genul asta: o lume gay cu ceva-ceva minoritari mai dubiosi, heterosexuali... Excelent filmuletul!
Provocare: Ce crezi ca ar face un gay (intr-o lume ca aia descrisa) daca ar afla ca fiul/fratele/cel mai bun prieten/vecinul este gay?

Anonim spunea...

cum ai gasit clipul asta??

George on 26 iulie 2009 la 02:56 spunea...

În urmã cu un an sau doi, am învitat un prieten straight la emisiunea Homosphère (la RUN), fãrã sã-i spunem dinainte despre ce urma sã vorbim în emisiune. Si i-am pus urmãtoarele întrebãri: «C, când ti-ai dat seama cã esti hetero? Cum au descoperit pãrintii tãi? Le-ai spus tu, sau altcineva? Si nu i-ai socat? Si ai fost vreodatã într'un bar hetero?» etc.

FLORIN on 27 iulie 2009 la 10:35 spunea...

@ Dak: felicitările le merită cel care a făcut videoclipul. eu sper că nu ar ajunge să discrimineze.

@ Anonim: ca pe toate celelalte. am o serie de site-uri pe care le urmăresc.

@ George: sunt curios cum a răspuns.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez