joi, 30 iulie 2009

Eu, Florin şi ... mai e loc pentru cineva?

Publicat de Ionutz la 18:34
Nu vă speriaţi nu e nimic grav, să spunem doar că suntem în perioada de probă într-un caz de adopţie. Cred că totul s-a întâmplat sâmbătă când am dat peste un pisoi negru destul de blând. Pe moment am glumit cum că îl luăm dar în cele din urmă am mers mai departe. Totuşi ceva mai târziu am ieşit din nou şi cum pisoiul era la locul iniţial ne-am întors acasă împreună cu el.

Nouă ne plac animalele în general şi pisoii nu fac in niciun caz excepţie însă încă nu ştim dacă avem un nou ’’locatar’’. Pisu e foarte curat, nu face mofturi la mâncare, nu se urcă în pat şi nu roade tot ce îi iese în cale. Unde mai pui că merge la toaletă ca un gentleman veritabil. Pentru a nu mai lungi discuţia voi spune că în prima zi era ireproşabil, asta şi pentru că a dormit în mare parte.

Totuşi în zilele de luni şi marţi au apărut mici probleme şi până acum m-am trezit de două ori în timpul nopţii pentru a ii deschide uşa la toaletă, asta în condiţiile în care eu mă trezesc pe la ora 7.00 pt a merge la servici. Pe lângă acest aspect care ar avea unele soluţii există şi o problemă mai semnificativă: a început să miaune în faţa uşii şi să calculeze distanţa până la geam.

Azi Florin a plecat în vizită la părinţi, sper să revină curând căci după prima parte de vacanţă, petrecută împreună, îmi e destul de greu fără el. Revenind acasă am găsit covorul din faţa uşii întors şi se pare că pisu a făcut şi o plimbare pe pervaz.

Aşa că pentru mine şi pentru Florin perioada de probă a ’’adopţiei’’ continuă! Voi ce sfaturi ne daţi?

P.S: Am cam tras chiulul de pe blog dar eu, spre deosebire de Florin, nu am mereu câte o ştire, poveste etc. Până la noi evenimente în plină caniculă sau până îmi repartizează Florin ori chiar voi o rubrică vă doresc zile minunate! Oricum sunteţi pe mâini bune!

6 comentarii on "Eu, Florin şi ... mai e loc pentru cineva?"

ana-maria on 30 iulie 2009 la 19:40 spunea...

nu ma pretind eu mare crescatoare de pisici , dar ceva ceva tot si stiu si sunt patita.

1. mers cu motanul la veterinar si asta destul de urgent pt ca poate avea viermisori si sa luati si voi. pana una alta nu stati unde sta pisoiul. cica pisica are si energie negativa unde sta, caine energie pozitiva. luati si carnet de sanatate pt animal ( un fel de buletin al lui)

2. puneti sita la geam ca ramaneti fara el sau si mai rau cade, se loveste de ceva in cadere si asta a fost. il aveti pe constiinta si e greu sa treci peste.

3. stiu ca sunt simpatici mai ales cand sunt mici, dar ganditi-va ca e ca un copil. cum il cresteti asa il veti avea. o pisica nu e un caine. nu sariti mereu sa il mangaiati. cand va dori, va veni el la mangaiat. asa sunt pisicile, cam parsive ( nu va veni doar cand are nevoie de mancare, ci cand are nevoie de afectiune). repet nu il rasfatati ca devine el seful. oricum din ce ai spus pana acum cam asa se anunta viitorul. deci , ori schimbati atitudinea fata de el, ori adaugati la blog, ionut, florin si animalul ( care i-o fi numele)

4. sper sa fie sanatos , sa creasca langa voi si ... abia astept cand se va pune problema castrarii. ca eu cand ziceam de castrare auzeam doar jemete de la masculi in jur. dar nu prea aveti de ales, face f urat un motan in calduri. ( am retinut tine, e motan?)

acum sper ca v-am ajutat cat de cat. altfel stiu ca mai sunt site-uri de informare. pisica.ro parca. dar e grav pe acolo ca numai anunturi de infiere pisici si iti vine sa ii infiezi pe toti.

Dak spunea...

Eu n-am avut niciodata pisici si chiar ieri am ratat ocazia sa ma intorc acasa cu un pisoi (regret si acum!), asa ca nu stiu ce sfat sa iti dau. Faptul ca nu roade e o (mare) bila alba, dar s-ar putea sa fie o iluzie. Oricum, preventiv, e mai bine sa-i dai o jucarie, ceva, sa-l tii ocupat, ca sa nu-si ascuta ghearele pe mobila, sa nu se dea la cabluri, la ghivecele cu flori sau, mai rau, sa faca acrobatii pe pervaz. Daca intr-o saptamana nu "scapi" de el, il poti considera adoptat - si retine ca trebuie vazut de un veterinar, vaccinat, castrat... Pana iei o decizie, ce-ar fi sa pui o poza cu el pe blog? :)
In alta ordine de idei, un blog nu inseamna doar stiri-stiri-stiri. Pe un blog scrii ce-ti place, despre orice.

CM spunea...

Noi aven o pisicuta de 12 ani . E o mare bucurie sa ai asa ceva lnga tine, nu conteaza cate prostii face.
Noi o mangaiem cat vrea ea , in mare ii respectam personalitatea. Si este foarte cuminte, poate am avut noroc , dar eu cred ca este asa de buna pentru ca si noi suntem buni cu ea.
Nu am simtit vreodata energii negative din partea pisicutei, nu stiu ce sa zic, pe mine ma linisteste foarte tare atunci cand sta langa mine, imi da o senzatie de comfort si siguranta, cum sa fie energie negativa implicata?
Si ce daca devine el seful? Matzuca noastra e un sef bun, ne spala cu limbuta dupa ce o spalam noi pe ea cu apa si sampon.
Sfaturi practice:
Daca isi face nevoile in baie lasati tot timpul usa intredeschisa ca sa nu va mai deranjeze.
Daca face o data in alta parte nu sariti cu bataia. Verificati ce l-a impiedicat sa mearga la locul obisnuit( poate era murdar, poate era ceva asezat acaolo. Locul murdarit se spala FOARTE bine si se pulverizeaza cu apa cu otet. Daca simte miros de ... o sa mai faca acolo.
Daca hotarati sa il castrati mare atentie la dieta , se poate ingrasa si e greu de revenit .
In rest, periat cat mai des( economie de energie la curatenie), vizite regulate la veterinar, deparazitare interna si externa( frontline- the best). Se face chiar daca pisica nu iese pe afara , aduceti voi pe incaltaminte larve de purici si de paraziti.

Ionutz on 30 iulie 2009 la 21:22 spunea...

ana-maria:
1. daca ramane o saptamana dupa mergem si la veterinar, in timpul saptamanii nu mai misc dupa o zi de munca, prefer sa ma relaxez :D e inevitabil sa calcam pe covor! ;) tre sa gasesc si veterinarul :))
2. sunt surprins, chiar poate sparge geamul? se presupune ca astia au o groaza de vieti, oricum se poate lovi doar de calorifer in rest cred ca e safe pt el
3. initial nu stiam ce vrea si de asta i-am dat nas, acum il mai si ignoram ;)) oricum l-am si certat de cateva ori asa ca nu devine seful...momentan e un animal fara nume :)
4. da, e un el :D nu imi place ideea castrarii...cel putin momentan
Multumim!
Dak: am mai avut un pisoi birmanez in clasa a 5a. Si mie imi e teama de cabluri, mai ales ca playstation 2 e in mijlocul camerei si urmeaza sa cumpar xbox 360, plus cablu net etc. ghivece nu am. mai mut ce ar putea sa ii dea idei gen lumanarici dvduri...
am pus camera la incarcat si va pun si poza cu el ceva mai incolo sau maine cel tarziu...e negru tot!

Ionutz on 30 iulie 2009 la 21:25 spunea...

multumim CM! inca nu suntem decisi, noi intentionam sa luam un pui de rasa in perioada urmatoare dar sa vedem ce facem cu asta momentan...

Docica on 31 iulie 2009 la 17:25 spunea...

Eu am o pisica. Are acum 2 ani si cateva luni. E o pisica deosebita pe care om iubesc foarte mult. Un animal e o responsabilitate mare care te maturizeaza si care-ti poate oferi multe clipe fericite. Nu are rost sa va dau sfaturi, caci daca vreti sa cresteti o pisica, gasiti multe informatii pe net si prin enciclopedii. Daca va hotarati sa o adoptati o sa vorbim mai multe pe mail sau mess. Eu tot incerc sa gasesc un pretendent pt Coca mea, numai ca vreau sa fie persan (ca ea e persana alba) si daca va face pui, va ofer unul gratis.
Off topic: am dat peste un banc si mi-a placut foarte mult. Voi ce ziceti?:

De ce sunt atat de greu de gasit barbati grijulii, sensibili si aratosi?
Pentru ca au deja iubiti.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez