sâmbătă, 11 iulie 2009

Cine a avut păpuşă?

Publicat de FLORIN la 10:52
V-am spus. Dintotdeauna am fost gay. Şi lumea nu poate spune că în anumite moduri nu a fost „avertizată” faţă de asta. E ciudat. Când eram mic săream coarda, mă uitam la telenovele, Sailor Moon, mă jucam cu fetele, îmi făceam unghiile şi aveam şi o păpusă cumpărată de părinţii mei. Existau câteva indicii, nu credeţi? Cum de atunci nu li s-au părut toate astea nimic ieşit din comun?

A fi gay până la urmă, aşa cum dovedesc lucrurile spuse mai sus, vine, în ciuda a ceea ce spun mulţi, destul de natural. Mai nenatural devine în momentul în care eşti adolescent, iar societatea se arată neprietenoasă la asemenea aspecte, iar tu înţelegând acest lucru începi să le ascunzi. Dar când nu era nevoie, când nu erai conştient că e nevoie sau cel puţin nu exista această teamă, lucrurile veneau de la sine şi aş spune eu erau destul de clare. Şi atunci, de ce? De ce nişte părinţi care i-au luat o păpuşă băiatului lor ( sau cel puţin cărora li s-a cerut una) nu se aşteaptă la una ca asta şi uneori reacţionează negativ ( nu spun că este cazul meu)? „Natura” societăţii cere ca aceste lucruri să devină nenaturale? Părinţii, conştienţi de despărţirea apropiată cred că îţi ofer mai multe şanse îndrumându-te spre ceea ce eu aş numi „nenatural”?

Câţi dintre voi aţi avut păpuşi?

7 comentarii on "Cine a avut păpuşă?"

kriptmelody on 11 iulie 2009 la 10:58 spunea...

parintii tai stiu acum ca esti gay?

Floryn on 11 iulie 2009 la 13:21 spunea...

Eu am avut multe păpuşi. De mic mi-au plăcut păpuşile. De fiecare dată când ai mei îmi luau maşinuţe, roboţei sau tot felu de jucării pentru băieţi în ziua respectivă le şi stricam deoarece eu vroiam păpuşi. La locul de joacă eram mereu printre fete, mă jucam cu păpuşile lor. Sailor Moon au fost desenele mele preferate, mă uitam şi la telenovele cu mama, ţin minte că mai împrumutam de la mama rujuri şi alte cosmetice. Eu m-am nascut gay şi ador acest lucru.Şi totuşi când am ajus în adolescenţă m-am întrebat oare de ce ai mmei nu şi-au dat seama de comportamentul meu de "fetiţă". Cel mai greu a fost şi încă este în adolescenţă când mă duc pe la vreo nuntă sau chef unde 99% din cei prezenţi sunt straight şi nu pot să dansez cum îmi place mie deoarece toată lumea se uită la mine că dansez ca o fată. Oricum mi-a plăcut subiectul acesta, mi-am adus aminte de multe lucruri şi frumoase şi urâte din copilarie.

RockerJegos on 11 iulie 2009 la 14:29 spunea...

Nu am avut papusi, mie imi placea mai mult sa demontez chestii. Aveam seturi de Lego si asamblam tot felul de nave si roboti. Dupa revolutie aparusera niste papusi gen action-man dar, desi aratau foarte marfa, nu prea aveam ce sa ma joc ei.
Nu pot sa spun ca ma jucam mai mult cu fetele sau cu baietii, eram toti o gasca atunci si de obicei ne jucam impreuna. In zona blocurilor noastre e o gradinita cu un imens spatiu verde, are multi copaci, nisipare, tufisuri; in fine, e maidanul ideal si acolo ne jucam pana seara.

Dak spunea...

Din ce scrii tu ar rezulta ca, pt un baietel, jucatul cu papusile, saritul corzii, vizionarea telenovelelor sau prietenia cu fetite ar fi echivalentul homosexualitatii pt. barbatul adult. N-ai cunoscut niciodata gay care sa nu fi avut genul asta de experiente in copilarie sau hetero care sa fi avut?
P.S. Fii mai atent la redactare ("nu li s-a parut toate astea", "asa cum dovedeste lucrurile", "devine in momentul in care devii")...

FLORIN on 11 iulie 2009 la 16:50 spunea...

@ kriptmelody: hm, oficial doar mama. dar pratic ştie şi tata, însă e o relaţie pe care pot s-o redau mai greu între mine şi el. ;)

@ Angel: mă bucur că ţi-a plăcut subiectul şi mulţumim pentru experienţele împărtăşite şi nouă. ;)

@ RokcerJegos: mă gândeam eu că nu toţi am trecut prin fazele astea. oricum, mulţumim şi ţie pentru răspuns. ;)

@ Dak: sunt conştient că nu toată lumea a trecut prin experienţele redate de mine, a se vedea rockerjegos sau Ionutz. Dar există şi lume care a experimentat astfel de trăiri, ca mine şi Angel. ce am vrut a fost să scot în evidenţă că
în cazul celor care au trecut prin experienţele de faţă i-au avut alături pe părinţi şi că lucrurile nu sunt nenaturale. sunt sigur că şi în cazul tău, deşi poate altfel de experienţe, lucrurile nu s-au întâmplat nenatural. mulţumesc pentru observaţie ;)

Anonim spunea...

si eu ma jucam cam ca Rocker, in schimb varul meu se juca cu papusile (si e str8) si nimeni nu s-a ingrijorat din cauza asta.

Amazon on 14 iulie 2009 la 19:13 spunea...

Am avut o copilarie frumoasa.... sunt nostalgic dupa ea....si poate, mai mult, dupa vremurile lipsite de griji, cand vara parea ca e fara sfarsit, si scoala, undeva, departe. Toate jocurile placute cu prietenii, in oraselul in care stateam, sau la tara, cand toata lumea era a ta, si puteai sa iti petreci ziua cum doreai. Mie imi si placea sa mesteresc diverse lucruri.... avioane si barci din lemn, custi pentru pasari, o gramada de lucruri pe care le faceam din chestii adunate de prin curte, de ma urmareau ai mei sa nu stric cate ceva din lucrurile bune. Am facut si destule papusi din carpe, pentru ca imi placea sa cos, diverse marionete din dopuri, lemn, nasturi, bile, sfori, mine de pix, capace de borcan, zapada artificiala etc. Tin minte o faza caraghioasa, eram prin generala, si mi-a placut o papusa neagra, de la librarie. S-a intamplat ca aveam banii sa o cumpar, cred ca era in perioada sarbatorilor, si atunci reuseam sa adun ceva bani cu sorcova, plugusorul etc. Asa ca am mers la librarie si mi-am cumparat papusa aia neagra.... doar ca matusa-mea si sora-mea s-au ingrozit si m-au pus sa o duc inapoi, spunandu-mi ca sigur, maica-mea nu o sa ma lase sa o pastrez. Ma jucam si cu papusile, cu vara-mea, dar nu numai cu ele, aveam si destule masini si alte chestii pentru baieti. Numai eu stiu cate masinute, iepuri si broaste din alea cu cheie, care sareau, am desfacut, ca sa vad ce au inauntru.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez