joi, 16 iulie 2009

Ce părere mi-a făcut ‚ Bruno’?

Publicat de FLORIN la 11:29
Cred că nimeni nu a fost mirat de controversa din jurul filmului ‚ Bruno’. Era clar de la bun început că are ca model ‚ Borat’, un alt film a cărui interes a crescut la rândul său datorită controverselor ridicate din jurul său. Cum ‚ Borat’, deşi uneori mi s-a părut că e exagerat, am reuşit să îl consider un film bun ( Ionutz i-a dat cel mai mic puntaj 1,50), am spus că nu are rost să îmi dau cu părerea despre noul film marca Sacha Baron Cohen până nu îl văd, deşi a născut destul de multe dezbateri în lume şi mai ales în lumea lgbt. Dar acum l-am văzut.

Faţă de ‚ Borat’ am râs mult mai puţin, asta trebuie spus de prima oară. Şi faţă de ‚ Borat’, ‚ Bruno’ mi s-a părut mult mai exagerat. S-a exagerat foarte mult în primele 15 minute, apoi la faza cu copilul cumpărat din Africa, apoi la faza cu căsătoria şi probabil mai sunt şi alte faze. Au fost şi momente amuzante, cel mai amuzant, din punctul meu de vedere, evenimentul din ringul de luptă de la final. A fost bine gândit şi a devenit amuzant momentul. Şi, trebuie să recunosc, că a avut şi câteva inteligente, cum ar fi interviul cu mamele privind condiţiile în care copiii lor ar trebui fotografiaţi, care a scos în evidenţă ipocrizia ( asta e puţin spus, dar ca să nu exagerez) părinţilor în cauză, care au arătat că sunt în stare să îşi vândă copilul pentru nişte bani şi oportunitatea de a deveni faimos, cât şi încercarea lui Bruno de a deveni heterosexual. Prin vizita la psiholog, încercarea de a intra în armată s-a transmis subtil nişte mesaje.

Dar, revenind la folosirea clişeelor gay, alimentate peste maxim, ‚ Bruno’ dă greş din punctul ăsta de vedere. S-a depăşit de multe ori limita comediei şi a încetat să devină amuzant chiar şi pentru heterosexuali, spun eu. Aşa că sunt de acord, că acest film nu e de importanţă gay şi că nu ar trebui să însemne ceva pentru cultura gay. De asemenea, cred că ar putea să pună umăr la menţinerea ( dezvoltarea) unor clişee legate de gay, care să creeze păreri extreme ( homofobe) din partea anumitor persoane.

Ca şi concluzie vă spun că pentru cei care s-au lăsat cuceriţi de campania de presă, e mult mai reuşită decât filmul în cauză. Cât despre cei care caută încă o opinie, pot să arunce o privire la ce a avut de spus Robert, căci întotdeauna diversitatea e bună.


Bruno - Trailer (2009)
Vezi mai multe video Diverse

Şi am mai descoperit şi discuţia doamnelor de la ‚The View’, care în mare par să fie de acord cu mine. Mai şi râzi, dar uneori ai efectul invers. Vizionează aici.

2 comentarii on "Ce părere mi-a făcut ‚ Bruno’?"

Ionutz on 16 iulie 2009 la 18:50 spunea...

ok... :D o sa incerc sa nu fiu prea dur...
Acestea nu sunt filme, asta sa fie clar de la inceput. Individul asta este un sarlatan! Si vorbesc serios, ce a facut el in Borat se numeste inselaciune si e pedepsita de codul penal! Eu as fi foarte fericit sa il vad in inchisoare, dupa parerea mea in acest film au fost jignite foarte multe persoane intr-un mod josnic. Peste acest lucru nu as putea trece pentru nimic in lume. Pur si simplu astfel de oameni si manifestari ma ingretoseaza! Nu stiu cum ar putea reprezenta ceva pentru oricine dar pentru cultura gay! Lets be serious!!! de vazut nu voi vedea bruno dar trailerul si parerea lui Florin sunt suficiente: e un jeg mai mare ca Borat! E de urmarit clipul cu prezentatoarele de la The View! e catalogat ca un film de familie, insa un film in care este prezentata o masina care te invata sa faci sex oral plus imagini explicite...
Imi e greata de toate astea si de faptul ca borat a primit un glob de aur, eu ca actor care a primit acelasi premiu l-as fi returnat imediat sau il dadeam la cos!

Sunt poate radical, nu zic nu, insa nu pot accepta ca oameni respectabili sa fie bataia de joc a unui retardat! Eu as boicota oricare din cele doua filme in care joaca aceasta caricatura! Va incurajez, daca alegeti sa il vedeti, sa fiti foarte duri in analiza, pentru ca totusi, suntem oameni cu bun simt nu...(nu pot spune animale, e mult prea jignitor pentru orice specie de pe glob) !!!! :D

In rest doresc pace in lume si va pup pe toti !!! :))

Anonim spunea...

sunt de acord cu Ionutz

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez