marți, 7 iulie 2009

Campania de vară Accept

Publicat de FLORIN la 15:14
Dacă ai peste 18 ani şi vrei să te implici în activităţi de promovare a sănătăţii pe litoralul românesc şi eşti familiar cu problematica HIV în rândul persoanelor LGBT atunci eşti invitat să te înscrii în campania de vară ACCEPT ( perioada iulie – august 2009) intitulată „Nu renunţa la se! Renunţă la riscuri!”.

Campania se va desfăşura în perioada menţionată mai sus în locurile de pe litoralul românesc frecventate de persoanele LGBT. Activităţile se vor desfăşura de joi până dminică în fiecare săptămână din perioada campaniei.

Întrucât campania este organizată cu sprijin financiar din partea Fondului Global de Luptă împotriva HIV/SIDA, Tuberculozei şi Malariei, prin Fundaţia Romanian Angel Appeal, persoanele implicate în acest proiect vor avea cheltuielile de transport, cazare şi masă asigurate de ACCEPT.

Cei interesaţi, se pot înscrie până pe 10 iulie. Până pe 17 iulie veţi primi răspunsul. Detaliile de contact pe site-ul Accept.

Cei interesaţi pot lua ca recomandare tabăra gay organizată de Accept în colaborare cu PSI. Cum a fost acolo puteţi citi şi vedea aici.

3 comentarii on "Campania de vară Accept"

Dak spunea...

Date cam cu intarziere unele informatii...

FLORIN on 7 iulie 2009 la 21:43 spunea...

încă mai e timp de înscriere. :D am uitat să postez atunci, apoi mi-am reamintit, apoi ... am postat. dar astea sunt doar scuze. ;))

kriptmelody on 9 iulie 2009 la 21:25 spunea...

eu si o prietena de-a mea am trimis cate un formular de inscriere :) pentru mine, cel putin, este genul de campanie care ma caracterizeaza si in care as vrea sa ma implic

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez