joi, 9 iulie 2009

Anna Lesko cântă live, Sugababes au un nou single, Beyonce un nou videoclip

Publicat de FLORIN la 13:32
Nu e prima oară când o aud pe Anna Lesko cântând live. Mă bucură faptul că le închide gura celor care tot dau în ea pe motivul că nu are voce. După cum se poate vedea şi în video-ul de mai jos, de la emisiunea Danutz SRL, Anna Lesko poate cânta live. Dar invidiile există oriunde. Probabil că răutăcioşii se vor preface că nu au auzit-o nici pe asta.



În altă ordine de idei, fetele de la Sugababes, ce ne-au vizitat deja de două ori ţara, se pregătesc de lansarea unui nou album. Şi înainte de lansarea albumului, vine lansarea single-ului. De cele mai multe ori, primul e cel mai tare. ‚Get Sexy’ e cu siguranţă promiţător. Îl puteţi asculta aici.

Beyonce este campioană la lansarea de videoclipuri. Dacă la albumul precedent a avut videoclipuri la toate piesele, mai puţin una, la ‘I am … Sasha Fierce’ a ajuns la al şaselea. Piesa este ‘Sweet dreams’. Aruncă o privire la el aici.

3 comentarii on "Anna Lesko cântă live, Sugababes au un nou single, Beyonce un nou videoclip"

dubios spunea...

stai..a cantat bine?!? :))

FLORIN on 9 iulie 2009 la 21:09 spunea...

da, a cântat bine. dacă ne uităm la peisajul pop worldwide, eu zic că e peste medie şi mi se pare nedrept să se dea în ea că nu are voce când poate să cânte live.

Stoicescu A. on 16 februarie 2010 la 15:17 spunea...

Sunt de acord, a cântat bine. Am văzut și eu emisiunea anul trecut, nu mai țin minte exact, parcă în primăvara lui 2009. Oricum, nu credeam că poate cânta așa bine. Bravo ei.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez