sâmbătă, 20 iunie 2009

Nou videoclip de la Pink - Funhouse

Publicat de FLORIN la 21:47
Destul de multe noutăţi muzicale pe ziua de azi. Adam Lambert, Lily Allen şi acum Pink, care ne aduce un nou videoclip la piesa 'Funhouse', piesă care dă şi numele ultimului album.

'Funhouse' este al patrulea single după 'So what', 'Sober' şi 'Please don't leave me' (una din favoritele mele). Eu, ce e drept, preferam 'Crystall ball', dar poate că mai am o şansă.

Păreri?

2 comentarii on "Nou videoclip de la Pink - Funhouse"

kriptmelody on 22 iunie 2009 la 11:41 spunea...

melodia e de 9. videoclipul de 6.5.
Am ascultat si eu acum "Crystal Ball". Nu e tocmai pe gustul meu, dar imi place cand spune "maybe you will go to hell" >:)

FLORIN on 22 iunie 2009 la 14:24 spunea...

cred că e piesa mea preferată de pe album (crystal ball) dupa so what. mie îmi place f mult. ;)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez