sâmbătă, 20 iunie 2009

În loc de Twitter 1

Publicat de FLORIN la 11:44
Nu mai e nimic nou. Acum ceva timp era myspace-ul. La noi a prins hi5-ul. Acum, cea mai în vogă chestie de pe net e Twitter-ul. Dorinţa de a mini-blogui a prins pe toată lumea, inclusiv blogurile. Cum eu nu înţeleg asta, m-am gândit să rămân pe propiul blog şi să vă ţin la curent cu anumite evenimente din ultima săptămână.

Luni, 15 iunie
M-am apucat să citesc ‘Doamna din lac’ de Raymond Chandler, din colecţia Adevărul. Până la urmă ce au făcut băieţii ăştia e un lucru foarte bun care, oricum l-am lua, nu cred că nu e educativ. Unii spun că e o modă şi că nu are nicio legătură cu cititul şi cunoaşterea. Lumea ia cărţile şi le ţine nedeschise. Eu cred că e bine să ai o carte la îndemână întotdeauna. Nu ştii când apare curiozitatea, dorinţa. Cartea de faţă mi s-a părut la început medie. Nici nu mă aşteptam la mai mult.

Marţi, 16 iunie
M-am tuns. Era şi timpul. Nu îmi place cum arăt cu părul mare. Mediu întotdeauna e acceptabil. Nu îmi petrec prea mult timp în oglindă, dar cel puţin atunci când o fac nu îmi place să nu ajung la niciun rezultat şi să mă mai şi chinui. Acum e bine.

Miercuri, 17 iunie
Am terminat de citit ‘Doamna din lac’. Da, nu este o carte medie, dar nu a stricat. Iar de la un moment dat m-a prins întregul mister. Cine e criminalul? Cine, ce legătură avea cu fiecare personaj? M-a prins. Mi-e uşor frică de mărimea ‘Idiotului’, dar poate că voi acorda o şansă.

Reţeaua Vodafone nu a mers vreo patru ore. Reţea supraîncărcată. Voi păţiţi astfel de lucruri în alte reţele?

Înainte de a reveni la Bucureşti, am făcut o plimbare cu mama. I-am spus că am luat câteva poze pentru a i le arăta lui Ionutz. Mi-a mai pus şi câteva întrebări.

Am ajuns la Bucureşti. Am ajuns acasă. Ionutz a văzut pozele.

Joi, 18 iunie
M-am reapucat de ‘Crash of the Titans’. A treia oară când îl joc. Nu mă prind pe mine prea multe jocuri, dar când mă prind ... Am ajuns la un nou record. Sub 5 ore. Asta înseamnă că l-am depăşit şi pe Ionutz. La altele mă prinde privitul la Ionutz.

Vineri, 19 iunie

Am reuşit într-un final să schimbăm meniul. În primul rând am făcut ciorba de toamnă ca la carte, cu toate ingredientele care în urmă cu două luni nu se găseau pe piaţă, ceea ce a schimbat puţin gustul. Apariţia unui singur ingredient chiar schimbă gustul per total. Bine, ştiu asta de când am pus prea mult pătrunjel şi de când am pus oţet direct din sticlă. Rămân la lingură de acum.
Apoi, am făcut o nouă reţetă de pe proaspăta revistă trimisă de mama lui Ionutz. Se numeşte cartofi cu pui şi am folosit 3 cartofi medii, 1 ardei gras jumate, 1 ceapă, 2 linguri ulei, usturoi, sare, piper şi bineînţeles pui. A ieşit delicios. Chiar mai bun decât pieptul de pui mediteranean. Ce mai, un adevărat succes culinar.

Şi astfel a sosit sâmbătă. Vara şi-a intrat total în drepturi, ceea ce nu e rău.

Voi ce mai jucaţi/gătiţi/iubiţi?

15 comentarii on "În loc de Twitter 1"

dubios spunea...

eu stiu sa gatesc cereale :))

RockerJegos on 20 iunie 2009 la 14:48 spunea...

Eu tot incerc sa umplu orele pe care le pierdeam in World of Warcraft cu altceva; este destul de sinistru sa observ ca nu prea am altceva de facut daca m-am lasat de joc. Am reusit sa termin multe dintre cartile pe care voiam sa le citesc iar acum sunt la "Tratatul teologico-politic" al lui Spinoza. Am gasit si un joc super, single player ce-i drept: Mass Effect.

Ieri am fost la Bookfest and it kinda sucked ass. Aparent toti au inceput sa scrie carti despre diete si despre conspiratii. Era plin de carti despre merovingieni, isusi, magdalene, masoni (multe coperti flashy cu piramida lor), templieri si orice conspiratie ai fi vrut de fapt. La niaba, era o carte despre Conspiratia Stargate (filmul Stargate SG-1 aparent e facut pentru a acoperi o operatie reala si pentru a duce in derizoriu orice stire legata de Stargate.. LOL). Am gasit si carti bune, mi-am luat Reconcilierea de Benazir Bhutto. Cei de la editura Islamul azi aveau un stand frumos decorat si toti erau imbracati in haine traditionale; i-am intrebat despre cursuri de limba araba si am vorbit despre diverse teme legate de religie. Imi pare bine ca cel cu care am vorbit nu a incercat sa ma converteasca la islam si nici nu era incuiat; urasc sa vorbesc cu zeloti.Langa ei era editura Herald care, de asemenea, avea niste carti interesante.
Nu am gasit carti tehnice, nimic de la Microsoft Press, nimic despre DirectX, despre matematica (doar un curs de algebra liniara, destul de bun dar mult prea scump - 260 ron). Editurile erau o harababura, nu erau organizate pe subiecte; daca vrei sa cauti ceva despre un subiect ... good luck.

Am mai vazut meciul dintre Adrian Diaconu si Jean Pascal ... (spoiler alert) Diaconu a pierdut centura.

Dak spunea...

Si eu am fost ieri la Bookfest. Surpriza! Cam toate cartile pe care as fi vrut sa le cumpar deja le cumparasem si citisem... Mai rau: identific la un moment dat o carte interesanta, despre Putin, dar nu o cumpar imediat, ideea era sa vad mai intai ce vreau, apoi sa ma intorc sa cumpar, ca sa nu ma car cu sacosele burdusite prin tot targul, idee proasta, ca n-am mai identificat dupa aia standul... asa ca n-am mai luat cartea... mizerabila organizare! Cat despre sacose burdusite - nu! Abia-abia am gasit cate ceva cumparabil. Obiectiv, oferta e mult mai slaba decat in alti ani, dar... nu pot spune ca nu merita sa te duci. Daca vrei sa citesti ceva de calitate si nu foarte voluminos, pot sa-ti recomand niste slim-uri: Michel Tournier, Vineri sau viata salbatica (Humanitas), Jean Cocteau, Copiii teribili (Paralela 45). Plus orice carte de Le Clezio sau Blecher.
In alta ordine de idei, eu nu sunt in vacanta. Chiar deloc-deloc, deci fac ce trebuie si foarte putin din ce mi-ar placea... nu ca tine!! :) Bine, o sa vina si randul meu. :) Pana atunci, mai evadez si eu pe cate un blog simpatic...

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Docica on 20 iunie 2009 la 22:25 spunea...

pai de jucat... am jucat ceva interesant de pe Vista..."Cate West- The Velvet Keys" si m-a prins asa de tare incat am stat cateva ore; am mai jucat diferite jocuri de logica/personalitate/ IQ... imi plac astea de mooor. Apoi de gatit... ma tot bate Radu la cap sa-i fac chec. De obicei fac dulciuri, dar e atat de cald incat mi-e groaza sa deschid cuptorul. Totusi am facut o ciorba de pui cu: ardei gras, telina, pastarnac, fasole-pastai, cartof, morcov, ceapa, loboda...da! loboda... leustean si patrunjel, peste care am aruncat la sfarsit 2 oua batute. Sa-ti dau un sfat: lasa-l incolo de otet! eu acresc ciorba cu bors de tara, dar daca nu ai de unde sa cumperi, mai bine cumpara bors la punga, din comert, decat sa pui otet! Gustul e total diferit... Radu pune uneori tarhon in ciorba, dar eu zic ca tarhonul merge doar la cea care contine fasole. In fine... am mai gatit (sau, sa fiu sincera, Radu a mai gatit): rechin marinat si apoi prajit pe grill, diferite tipuri de omleta (cu vreo 3 tipuri de branza si o groaza de condimente/ mirodenii), peste in folie la cuptor... si nu mai stiu. Iar de iubit, eu tocmai m-am indragostit de niste piese folk. Am publicat 2 pe blogul meu! In rest sunt pana peste cap cu pregatirea pt bac... adica nu eu ma pregatesc, ci pregatesc pe altii. Daca aveti nevoie de ajutor (am niste rezolvari pt romana oral) dati-mi doar de veste ;)

Docica on 20 iunie 2009 la 22:31 spunea...

@Rocker Jegos: cand citeam comentariul tau, am zambit. Tocmai mi-am amintit ce citesc: Pendulul lui Foucault, de Umberto Eco. E o simpla coincidenta; cand m-am apucat de citit nu stiam care este tema romanului. Si pe mine ma agaseaza toate cartile astea despre teoria conspiratiei, dar cea amintita mai sus este superba. Merita citita.

RockerJegos on 20 iunie 2009 la 22:46 spunea...

Pendulul lui Foucault este o carte exceptionala. Intr-adevar, cartile alea parca sunt scrise de diabolicii de la Manutius :)

FLORIN on 21 iunie 2009 la 10:52 spunea...

mulţumesc pentru sfat docica. ;) să vedem ce se poate face. ;))

şi mulţumesc tuturor celorlalţi că ne-aţi împărtăşit o parte din gândurile voastre.

Unknown on 21 iunie 2009 la 14:51 spunea...

eu nu stiu cum functioneaza Twitter asta si sincer nici nu vreau sa stiu. pe bune

kriptmelody on 22 iunie 2009 la 11:48 spunea...

Eu am descarcat aproape toate filmele recomandate aici, dar nu am vazut niciunul de la "Get real" incoace. M-am tot prefacut ca invat pentru bac. Maine seara am prima proba. Sincer, am emotii foarte mari. Nu-mi plac oralele (examenele). Nu mi-a placut sa-mi prezint atestatul, nu o sa-mi placa prea mult sa bat maine campii cu gratie. Plus ca o sa fiu f dezamagita daca nu iau atat cat sper. In rest, m-am uitat la Cupa Confederatiilor pana mi-au tiuit urechiile de la trompetele africanilor :(

Nu stiu sa gatesc si nu recunosc ca iubesc :) iar Twitter mi se pare total neinteresant.

Dak spunea...

@kriptmelody: bafta la examene si nu te stresa; e mai usor la oral decat la scris!

kriptmelody on 22 iunie 2009 la 14:11 spunea...

@Dak: multumesc! nu stiu ce e cu mine de am atatea emotii. de obicei sunt mai curajoasa :)

FLORIN on 22 iunie 2009 la 14:25 spunea...

@kriptmelody: baftă şi din partea mea. ;)

kriptmelody on 24 iunie 2009 la 10:42 spunea...

multumesc. ieri am avut prima proba. am luat 10 la romana oral. astazi am engleza. din fericire, sunt mai relaxata. :)

kriptmelody on 25 iunie 2009 la 10:26 spunea...

@Docica: acum am citit ce ai scris mai sus... esti profesoara? :) spuneai ca ii ajuti pe altii cu pregatirea pt bac.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez