joi, 11 iunie 2009

Club Soho intră în Cartea Recordurilor

Publicat de FLORIN la 19:41
Cum şi de ce? GayOne a luat un interviu managerului clubului Soho, legată de recertele speculaţii privind închiderea clubului.

"Clubul Soho se va abţine să intre în acest joc de declaraţii. Tot ce putem să spunem este că ne pregătim să intrăm în Cartea Recordurilor. Cum şi de ce?

Simplu, suntem clubul care a primit cele mai multe controale. Numai în luna mai 2009, clubul Soho a avut nu mai puţin de 24 controale. Este tot ceea ce putem să spunem! Concluzia o lăsăm pentru ... alţii!"
spune acesta în interviul acordat portalului gay.

Concluzia este …?

4 comentarii on "Club Soho intră în Cartea Recordurilor"

Anonim spunea...

n-am inteles ce a vrut sa spuna cu concluzia o lasam pentru...

A.G.B. on 11 iunie 2009 la 21:34 spunea...

@Anonim... Concluzia se refera la acele controale abuzive facute in ultimul timp in Soho. Cand au inceput acestea? Imediat dupa inchiderea clubului Purple.. a fost control de la Garda Financiara inclusiv la petrecerea de sfarsit a GayFest-ului. Si sa nu mai spun nimic despre aceste speculatii aparute in ultimul timp privind "inchiderea" clubului. Cine sta in spatele acestei campanii impotriva Soho? Sunt sigur ca puteti trage singuri concluzia!

@Florin... Ai dat o informatie eronata. De ce de fiecare data cand ai preluat un articol ori nu spui sursa, ori mai schimbi sau adaugi unele cuvinte pentru a parea putin diferit? Interviul a fost dar de managerul clubului, nicidecum de patronul acestuia, caci oricum sunt 3 actionari la acea firma! Este o mare diferenta intre patron si manager, sa ti minte asta!

FLORIN on 11 iunie 2009 la 22:47 spunea...

am modificat din "patron" manager. după cum ar fi trebuit să observi am spus sursa interviului de două ori. prima dată am spus "GayOne" şi am lăsat şi un link şi am mai menţionat încă o dată când am spus "spune acesta în interviul acordat portalului gay".

nu înţeleg de ce ai sărit astfel. cred că am fost foarte clar şi am numit sursa. nu e nevoie să spui "sursă",e ok să laşi un link pentru asta. ;)

Anonim spunea...

Keopss, insinuezi ca aceste controale au legatura cu Purple sau ca cei de la Purple au trimis controale? :) uite cum pica unii de fraieri. Si de ce spui ca sunt ABUZIVE? Stii ce inseamna acest cuvant?
Eu cred ca ar trebui sa fii mai putin superficial si sa deschizi ochii la mancatoriile de culise dintre actionari. Mai mult nu e cazul sa spun.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez