vineri, 15 mai 2009

Vă plac muzical-urile?

Publicat de FLORIN la 13:46
Eu recunosc. Mie îmi plac, mai ales cele mai moderne, unde tensiunea se simte altfel pe un ritm de muzică. Cred că am descoperit muzicalul odată cu Moulin Rouge, film ce mult timp l-am considerat favoritul meu. Acum câteva luni l-am revăzut şi recunosc că nu mai m-a impresionat într-un mod special. Dar rămân Cabaret, Chicago, Sunetul muzicii şi High School Musical ( asta e, mie îmi place), filme ce îţi taie răsuflarea.

În curând pe lista aceasta cred că voi mai adăuga şi ‚Nine’, un film regizat de Rob Marshall ( Chicago, Memoriile unei geisha) cu nume în distribuţie (ATENŢIE, pe locuri, fiţi gata, ţineţi-vă bine) precum Daniel Day Lewis, Penelope Cruz, Judi Dench, Nicole Kidman, Kate Hudson, Marion Cottilard, Stacey Ferguson (Fergie) şi, cireaşa de pe tort, Sophia Loren. Mai avem de aşteptat până pe 25 noiembrie când filmul va fi lansat. Nu vreau să îmi imaginez cât de bun e filmul, de încep cu promovarea de acum. Mai jos trailer-ul.

Voi ce spuneţi de muzical-uri? Dar de ‚Nine’?

12 comentarii on "Vă plac muzical-urile?"

RockerJegos on 15 mai 2009 la 16:19 spunea...

Da, musicalurile sunt super. Cel mai recent vazut e Once (http://www.youtube.com/watch?v=CoSL_qayMCc)

Anonim spunea...

Mie nu imi plac musical-urile, prefer filmele serioase.

CM spunea...

Judy Dench, Penelope Cruz, Daniel Day Lewis?
Mai e mult pana in noiembrie?
Jesus Christ Superstar, Chicago, 8 Femmes( asta nu e un musicall tipic dar e muzica acolo integrata in film) astea sunt preferatele mele.

FLORIN on 15 mai 2009 la 20:38 spunea...

eu am uitat să spun de dancer in the dark. ăsta e muzical-ul suprem.

anonim: dacă ai încerca să vezi dancer in the dark sau alte câteva titluri de aici ţi-a dat seama că şi muzical-urile pot fi filme foarte bune şi serioase. s-ar putea să ai doar o prejudecată. care e ultimul muzical văzut?

Anonim spunea...

deci am incercat sa ma uit la Chicago si Moulin Rouge, dar nu am fost in stare sa le urmaresc pana la capat. In copilarie am vazut musicalurile din anii '60 ca se uita mama la ele si ii placeau, dar de mine nu s-au prins, chiar m-au enervat si ma enerveaza in continuare numai ideea de a canta asa dintr-o data intr-o anumita situatie. In concluzie, nu mi-au placut niciodata musical-urile, nu le vad ca filme serioase si cand au fost la oscar m-am intrebat ce a fost in capul alora sa nominalizeze si sa dea premiul de cel mai bun film unui musical. Un film e cu atat mai bun cu cat e mai realist, in viata de zi cu zi nu cantam si dansam asa la orice. Cam asta e parerea mea.
P.S. Dancer in the dark n-am vazut.

Ionutz on 15 mai 2009 la 22:25 spunea...

anonim, in principiu ai dreptate, musicalurile sunt un gen aparte, cu toate astea exista una sau doua exceptii, dancer in the dark a fost reusit, iar chicago ok. ce zici de "the wall" - 1982 de la pink floyd?
sunt curios sa aflu top 5ul tau la filme.

Amanda on 15 mai 2009 la 23:09 spunea...

si mie imi plac musical-urile :D
mai ales "Romeo & Juliette" :D si apoi nici sa nu uit de "Les Miserables" :D

CM spunea...

Anonim, cred ca iei lucrurile prea in serios. Eu nu caut realismul intr-un film. Pentru asta sunt jurnalele tv. In film ai sansa sa vezi partea cealalta a intamplarilor. Acolo gust spiritul regizzorului, fantezia lui. Am nevoie de asta ca sa imi incarc sufletul cu optimism.
Te inseli, noi (chiar si tu) cantam tot timpul.Sunt sigur ca glasul tau iti urmeaza ritmul inimii si aia e muzica. Sau cum spunea un personaj din "Natural Born Killers" "that's poetry, baby!"

CM spunea...

Trebuie sa vedeti asta, spotul TIFF 2009( Transilvania International Film Festival)

http://www.youtube.com/watch?v=_SYfPI-k4q8

Anonim spunea...

Mi-am exprimat o parere personala in legatura cu un anumit gen de film, am spus ca nu gust acest gen, nu inseamna ca trebuie sa sariti toti ca nu am dreptate etc. Daca voua va plac musicalurile, e ok. Dar chiar trebuie sa-mi placa si mie asa ceva?
@Ionutz: N-am vazut The Wall. La top 5 o sa ma gandesc si iti comunic.

CM spunea...

anonim, de ce intri in defensiva? Cred ca oamenii, la fel ca si tine isi spun parerile incitati de opinia ta. Argumentam si unii ci ceilalti. Eu, te asigur , cu maximum de simpatie si de respect

FLORIN on 16 mai 2009 la 14:50 spunea...

nimeni nu a sărit, aşa că sper că nimeni nu se va supăra.;)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez