luni, 4 mai 2009

Radio Purple şi Tv Purple se închid

Publicat de FLORIN la 22:35
Site-ul Radioului Purple abia a anunţat deciziile cu privire la postul de radio şi tv al grupului Purple.

Astfel, conform site-ului, în urma şedinţei de joi, 30 aprilie, Consiliul de Adminitraţie Purple a decis:
- întreruperea definitivă a activităţilor postului online de radio şi televiziune Purple
- stabilirea unui plan de măsuri în vederea relansării, retehnologizării şi reorientării radio şi tv online spre alt segment de public până la sfârşitul lunii mai.

Decizia este irevocabilă.

11 comentarii on "Radio Purple şi Tv Purple se închid"

WorldGay on 5 mai 2009 la 00:49 spunea...

Urmeaza si reorientarea clubului , oare?

Lucian on 5 mai 2009 la 14:44 spunea...

WorldGay, out of topic:
Te rog frumos sa scoti codul Angelicuss TV de pe site-ul tau. Apoi, sa scoti stirea cu TV Angelicuss ca "a renntat la mariajul cu Purple"...ca nu ti a zis nimeni asa ceva si nici nu ai citit pe undeva plus ca nu ai nicio declaratie sau comunicat citat. Creezi intentionat sau nu confunzii si probleme. In caz contrar, fara sa crezi ca sunt rau, o sa ma adresez politiei Bucuresti. (Faptul ca ai pus codul ala pe site si retransmiti Angelicuss TV fara aprobarea mea scrisa e CAZ PENAL, intereseaza-te)
Eu ti-am zis frumos, te-am rugat. Acum e alegerea ta.

Markus on 5 mai 2009 la 15:47 spunea...

Lucian, ma tem ca nu are nicio legatura cu penalul introducerea codului pe un blog. In plus, materialul de pe blog nu se supune unei legi a presei, pe blog nu trebuie verificate stirile pentru ca nu sunt stiri. Sorry!

Lucian on 5 mai 2009 la 16:04 spunea...

Nu vorbiti prostii. Eu personal vreo 3 luni de zile am fost anchetat penal pentru o sesizare a TVR care acuza ca am preluat un cod html de transmisie a programului lor pe site-ul Angelicuss.
Am demonstrat ca acuzele lor erau neintemeiate insa....am invatat ca tine de caz penal chestia asta. Crede-ma ca am mult mai multe informatii despre tine in domeniul asta...
Oricand ma pot adresa, mai ales ca acum stiu si unde... si mi-am facut si cunostiinte cu ocazia acuzelor TVR.

Unknown on 5 mai 2009 la 18:32 spunea...

retransmisia unui post TV care oricum nu exista oficial la CNA indiferent ca e online sau terestru nu are ce repercursiuni legale sa creeze. TVR este un post de TV care are licente platite.
Oricum trebuie respectata dorinta celor care se ocupa de post, cerinta exprimata expres si pe site-ul lor din cate din minte.

Lucian on 5 mai 2009 la 19:27 spunea...

satul de polemici. verificati legislatia. nu are legatura CNA-ul cu asta.
salutari tuturor.

Anonim spunea...

Dar de ce se inchid??? eu chiar nu inteleg ce se intampla, cand e, cand nu e, ba e revizie tehnica. S-a facut atata caz de radio si TV Purple si acum se decide inchiderea :( dar, cine stie, poate vor reveni cum s-a mai intamplat....

WorldGay on 5 mai 2009 la 21:58 spunea...

In cadrul comentariilor de pe blogul http://gayinromania.blogspot.com/2009/05/radio-purple-si-tv-purple-se-inchid.html sunt amenintat cu darea in judecara de catre Lucian ( http://www.gayinbucuresti.blogspot.com ) ( Lucian este cel care a barfit clientii Purple intr un articol pe blog si cand am spus ca nu este frumos ce face mi a sters comentariul dar a pastrat articolul )

Textul este:
...................



Il informam pe domnul Lucian ca postarea codului postului TV Angelicuss nu contravine nici unei legi in vigoare. Aceasta este facuta conform " Copyright & Terms " ca si user al site ului Mogulus. Ca si o comparatie, nu poti urca un clip pe youtube.com si sa vii cu amenintari de dare in judecata pentru ca cineva a preluat clipul prin publicarea codului html. Daca imi faceam cod sa retransmit PURPLE TV, atunci ne vedeam la tribunal dar postul ANGELICUSS este retransmis de Mogulus.com si noi ne supunem regulilor de folosire ale site ului respectiv"


Cat despre despartirea de PURPLE; am si scris "Se pare" (acum am facut si bold sa nu spui ca nu vezi) ceea ce inseamna ca mi am spus doar o parere "se pare ca.... au rupto cu purple" si de ce se pare? pt ca nu mai sunteti PURPLE 2.

Nu am sa renunt la cod pentru modul in care a fost facuta cererea. Codul este preluat in calitate de user al site ului Mogulus si in rest astept sa ne vedem la tribunal

Anonim spunea...

Bai Luciane, mai da-o dreacu de treaba! Cat ai de gand sa te mai umfli in pene frate? NU are nimeni nimic cu tine personal... nu te mai ataca asa... Iti creezi singur "renumele" de care te plangi mereu...

Raducu spunea...

Lucian e un paranoic, un frustrat daca nu stiati pana acum. Cred ca a demonstrat asta de nenumarate ori prin comentariile pe care le face. De la el nu citesti decat nemultumiri la adresa altor persoane. Imi pare rau ca trebuie sa spun asta, dar e adevarul.

GayInBcuresti on 13 mai 2009 la 16:09 spunea...

dar voi cum sunteti care scrieti sub anonimat? niste frustrati care in fata ma pupati in fund... si pe net ma barfiti. asta e comunitatea. va ascundeti sub bloguri si siteuri...nu dau nume din respect. voi insa nu ma respectati si nu-mi respectati nici munca, care pentru mine e cea mai importanta.
eu nu muncesc in interesul comunitatii pentru ca unul sau altul sa se imbogateasca pe spatele meu. Si rusine pentru posesorul acestui blog ca accepta posturi defaimatoare si insulte la adresa altor utilizatori. Pe blogurile si siteurile mele nu gasiti asa ceva. E de bun simt.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez