luni, 11 mai 2009

Grija sexualităţii ne urmăreşte în fiecare clipă?

Publicat de Ionutz la 19:00
Majoritatea dintre noi şi-au pus cel puţin o dată întrebarea: „Ce aş face dacă X ar afla?” Când spun X nu am în vedere o rudă ci o persoană pe care o întâlnim în mod frecvent: coleg de servici, vecin etc.

Aceste griji sunt justificate în mare măsură de societatea în care trăim şi de ce nu, de mentalitatea pe care o au mulţi dintre cei cu care intrăm în contact. Nu voi nega deci considerentele pentru care o oarecare „prudenţă” în comportament s-ar impune.

În relaţia noastră Florin este cel a cărui prudenţă este mereu cu un pas în faţa mea. Eu sunt mult mai relaxat din acest punct de vedere cu toate că trebuie să recunosc, uneori sunt poate puţin inconştient... :P

O astfel de situaţie apare în timpul vizitelor pe care Florin mi le face. Având în vedere că nu ne putem vedea zilnic, uneori aceste vizite se prelungesc şi durează...câteva zile. Problemele apar atunci când trebuie să ieşim împreună şi să revenim tot împreună acasă. Florin este preocupat de vecinii care ar putea observa toate astea ulterior făcând unele legături.

Ultimul episod de acest gen mi-a provocat o supărare măricică deoarece Florin, pentru a evita o vecină, a prelungit o ieşire care trebuia să se termine la colţul blocului, în vreme ce eu îl aşteptam să mâncăm. Am trecut peste supărare dar întâmplarea m-a făcut să îmi dau seama că aceste precauţii, uneori zic eu exagerate, poat să îţi strice buna dispoziţie de peste zi.

În opinia mea nu merită! Până la urmă nu totă lumea ţine evidenţa celor intraţi în bloc iar dacă o ţine, nu cred că primul lucru la care s-ar gândi ar fi faptul că vecinul e gay, doar lumea mai are şi prieteni. Indiferent ce ar fi în capul acestor vecini ocupaţi cu persoana mea tot nu ar putea ajunge la vreo concluzie, neştiind cu certitudine ce se întâmplă în locuinţa mea.

Voi ce spuneţi, toate aceste griji se justifică în totalitate, sunt necesare sau sunt exagerate?

6 comentarii on "Grija sexualităţii ne urmăreşte în fiecare clipă?"

Anonim spunea...

Aceste griji sunt destul de exagerate dupa parerea mea.Ce ar zice vecinul/a? Putin imi pasa, nu cred ca fac ceva ca sa ii dau de gandit.Eu personal am relatii foarte reci cu vecinii, nu vorbim niciodata, nici nu-i cunosc pe toti. Normal ca nu m-as tine de mana sau saruta cu prietenul in fata lor, nu mi se pare normal ca oamenii sa arate gesturi intime de afectiune in public.

Ionutz on 11 mai 2009 la 22:10 spunea...

nu prea cred ca mai e cineva care sa aiba relatii apropiate cu vecinii... eu nu o stiu decat pe tanti de la intretinere! vroiam sa te intreb daca tinutul de mana intra in gesturile mentionate de tine, eu cred ca nu e nimic deplasat in asta. :)

Anonim spunea...

eu cand eram copil ma intrebam de ce se tin unii de mana cand merg pe strada, sa nu se piarda??

Iulian B. on 12 mai 2009 la 03:02 spunea...

nu sunt justificate. imagineaza-ti ce zic vecinii nostri? noi locuim impreuna de 1 an si jumatate. bine, nu imi cunosc toti vecinii... dar astia pe care ii stiu ne adora. si nu stau sa faca teorii ale conspiratiei... sigur, in fiecare blog e cineva care numara cine de cate ori a iesit de unde... dar pe asta nu il ia nimeni in seama :)

Ungaymicut spunea...

In relatia mea eu sunt cel prudent,incerc sa evit cat mai mult posibil contactul parintilor mei cu el fara sa banuie ceva.El ma prezinta ca fiind prietenul lui cel mai bun si cred ca e putin inconstient deoarece i se par,sa zic asa unele lucruri "hetero" dar de fapt cam iese la iveala gay`ul din el si el nu obsereva asta.Tre ` sa am eu grija:D

Ionutz on 12 mai 2009 la 19:12 spunea...

probabil ca in fiecare relatie unul dintre parteneri tinde sa fie mai precaut, insa ma simt din nou dator sa va spun: nu exagerati altfel tot noi vom avea de pierdut, in relatiile pe care le avem! in rest multa iubire la toata lumea! ;)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez