joi, 7 mai 2009

Directorul Purple despre deciziile din ultima săptămână

Publicat de FLORIN la 13:40
Florin Razvan Constantinescu, directorul executiv Purple, vorbeşte pentru prima oară despre lucrurile care au dus la închiderea Radio şi Tv Purple, dar şi clubului Purple într-un interviu pentru Angelicuss.

Iată câteva întrebări selectate din interviu:

Care au fost ratiunile care au stat la baza acestor decizii de inchidere mai intai a radioului si a tv-ului?
Razvan: Am emis 8 luni. Am avut o pauza in decembrie (cand chiar am vrut sa le inchidem) si una in aprilie (cand eram implicati in mutarea locatiei). Zilnic primeam 10 critici si 1 lauda. Criticau orice. In paralel, campanii anti-radio peste tot... ca nu suntem profesionisti... ca nu facem aia... ca nu facem ailalta…etc, etc. Toate astea ne faceau pe zi ce trece sa avem moralul tot mai scazut.


Cat au costat radioul si tv-ul?
Razvan: Pe luna plateam un abonament de 500 Euro pentru ele, cam 300 Euro consumabilele necesare intr-o redactie, 500 Euro chiria, cam 700 Euro intretinerea (apa, lumina, protocol) plus taxe de drept de autor si taxiuri, ca se mai pleca si la ora 1 noaptea, etc.

Dar clubul? (Care au fost ratiunile care au stat la baza deciziei de inchidere a clubului?)
Razvan: Tot acelasi comportament si caracteristica inumana. Multi membri ai comunitatii nu au respect nici pentru cei ce fac ceva pentru comunitate, si nu au nici macar pentru ei. Asta e grav. N-as vrea sa spun prin ce se respectau unii. Ei intre ei se autodistrug prin faptul ca se urasc, barfesc, invidiaza, sunt creativi in sens distructiv, pun etichete chiar daca nu te cunosc. Comunitatea LGBT din Romania se autodistruge si distruge tot ceea ce o reprezinta. Nu e nevoie sa vina nimeni din exterior. Purple dispare nu pentru ca a venit cineva si i-a impus, ci pentru ca ne-am saturat sa luptam pentru o comunitate in care daca faci ceva, esti urat si daca barfesti, esti simpatizat. Exista un grup de frustrati care n-au facut nimic in viata decat sex, care au abilitati de a-i manipula pe altii mai tineri (vulpi batrane), stau acasa si inventeaza barfe si biografii ale altora si ale lor. Toti mari ziaristi, critici de moda, manageri de PR, avocati de renume international, pshihologi, manageri de magazine la Mall, realizatori de site-uri de renume mondial. In fapt niste inchipuiti plini de venin care ar distruge orice numai din dorinta "sa moara capra vecinului" sau "daca eu nu am, altii de ce sa aiba". Ei au comportamente sociale care frizeaza patologicul, rad in fata si fac rau cu o usurinta deosebita iar cand sunt dovediti, ataca din spate. Nesimtirea, lipsa de educatie, egoismul, tupeul, prostul gust, le sunt de mult timp tovaras de drum.


Cine credeti ca sta la baza campaniei de dezinformare din ultima vreme?
Razvan: O campanie dezgustatoare de propaganda mincinoasa, josnica, fatisa anti-Purple realizata prin intermediul unor ID-uri de messenger, profile gayromeo (unele create special), Hi5 si orchestrata de aceeasi acoliti temporari ai tuturor cluburilor gay care au existat, care si-au schimbat opiniile odata cu aparitia sau disparitia unui club gay. Insa cei ce o fac uita un amanunt moral, data fiind lipsa lor de moralitate. Unii, chiar neutri, vor intelege ca daca azi faci un rau, minti, maine vei face si altuia cu aceeasi usurinta, pentru ca acesta e modul tau de a fi. Insa absolut neonest mi s-au parut aceste mesaje publicate pe pagina de prezentare a unui club (vezi print screen-urile atasate). Purple NICIODATA nu a acceptat pe paginile personale mesajele anti-concurenta sau care sa prezinte intr-o lumina nefavorabila concurenta. Altii insa au facut-o:
Si acesta e doar un exemplu. Niciodata in istoria Queens, Impact sau Purple niciuna din parti nu si-a permis o astfel de abordare a concurentei (publicarea si acceptare de mesaje clare anti-concurenta pe site-uri) . Nimeni nu si-a permis sa invrajbeasca, in asemenea masura, lumea gay. Poate ne-am inselat si trebuia sa ne ocupam de aceleasi repere morale ca sa capatam simpatia comunitatii.
Toata acesta campanie generata a debutat modest printr-o nemultumire legata de o taxa la intrare. N-am reactionat. Convinsi fiind ca toti oamenii de buna credinta vor gandi ca este justificata taxa de la intrare vazand cat s-a investit si ca in program erau inclusi invitati aflati in topurile radio. A continuat printr-o campanie legata de preturi mari la produsele alcoolice. Total nejustificata avand in vedere ca preturile sunt identice la unele produse, chiar mult mai mici la alte multe produse fata de multe cluburi din Bucuresti. Niciunul din cei ce au incurajat aceasta campanie nu au constientizat ca este important si locul unde bei o bere, pentru ca daca n-ar fi, ai bea-o pe marginea trotuarului sau intr-o bodega ordinara cu iz antichizat.


Care este mesajul dvs de final?
Razvan: Am investit si-n vechiul si-n noul Purple incercand sa ridicam nivelul civilizatiei si imaginii unui club gay, sa aratam lumii ca ne ridicam mai sus de subteranele intunecoase si insalubre. Am adus nume mari pe scena Purple pentru a-i face sa ne priveasca cu respect, sa vina alaturi de noi si sa ne cunoasca si cei heterosexuali. Am construit un post de radio si de tv pentru a oferi un strop de intimitate a comunitatii si-n casele voastre si o mai mare vizibilitate a noastra ca si comunitate pentru intreaga societate civila din Romania. Mai tarziu sau mai devreme, comunitatea LGBT isi va da seama de rolul cinstit si pozitiv pe care l-am jucat si cat de mult ar fi contat sprijinul Purple pentru dezvoltarea comunitatii. Inchei prin a spune ca atitudinea de azi este pe deplin justificata, iar actiunile anti-Purple se datoreaza faptului ca noi am fost mai preocupati de a crea un club civilizat si la standarde occidentale, de comunicare transparenta si nu de zambete false, barfe ieftine si rautati. Suntem scarbiti sa constatam ca o mai mare lipsa de moralitate ca acum nu a existat niciodata in lumea gay. Iata de ce ne retragem. Nu merita sa ne consumam energia. Unii isi fac vise si cred altceva. Nu ne-ar fi fost greu sa o recunoastem. Visati, prieteni! Pentru noi nu a fost un concurent, ci o entitate. Singurul club concurent a fost Queens. Pentru cei care cred ca acest mesaj e "disperat" sau "victimizant" le spunem ca se inseala. Pana una alta, ceea ce stiu despre mine este ca am iesit bine la final. Exista si un Dumnezeu!

Sursa: Angelicuss

5 comentarii on "Directorul Purple despre deciziile din ultima săptămână"

CM spunea...

Pre4cizez de la bun inceput, nu am fost in clubul Purple, nu am ascultat/vazut radio si Tv Purple.
Nu stiu cum se pune proiblema in cazul radio si a TV dar in cazul clubului am o observatie de facut. NU cred ca oamenii astia tineau clubul deschis pentru comunitate. Insistand pe aceasta idee mie imi lasa impresia ca incearca sa prosteasca lumea. Nu ma poate nimeni convinge ca tine un Club ( cu cheltuieli si efort destul de mari)pentru altceva decat profit. Recunoasteti, oameni buni asta si poate o sa va credem in celelalte 2 cazuri

Anonim spunea...

Florin,
cauta-ma te rog urgent!
Vechiul tau coleg

mihaiapropo spunea...

Pentru CM

nU SUNT DE COMUN ACORD CU TINE!!.... EU AM RAMAS IMPRESIONAT DE PATONUL CLUBULUI PURPLE LA CATE FACE PENTRU COMUNITATEA GAY,LESBI ETC. AR TREBUI CA ACESTA COMUNITATE SA SUSTINA TOATE ACTIVITATILE CLUBULUI PURPLE NU SA O CRITICE SI SA FACA COMENTARII SI ALTE AFIRMATII LA ADRESA PATRONULUI AL CLUBULUI PURPLE.SUNT FOARTE MULTE PERSOANE CARE SUNT HETEROSEXUALE CARE MUNCESTE PENTRU COMUNITATEA GAY,LESBI ETC FIE CA SUNT PLATITI FIE CA SUNT VOLUNTARI PRINTRE EI MA AFLU SI EU. MI-AM DORIT SA O CUNOSC, AM CUNOSCUT-O SI MI SE PARE DE TREABA DAR DACA VOI CRITICII CARE MAI SI SUNTEI GAY, BI, LESBI MI SE PARE CA TRATATI EFORTURILE CU INDIFERENTA A CELORA CARE VA INTEGREAZA COMUNITATEA IN SOCIETATE PENTRU ASTA SA VA FIE RUSINE PENTRU CA ACESTE EFORTURI TREBUIESC SUSTINUTE. CHIAR NU M-AM ASTEPTAT LA ASEMENEA COMPORTAMENT DIN PARTEA VOASTRA RUSINE SA VA FIE VOI COMUNITATEA GAY,BI,LESBI. AM FOST IN CLUBUL PURPLE E SUPER NU VAD CE NU VA CONVINE CHIAR NU VAD... E SI NORMAL CA PRETURILE,INTRAREA IN CLUB SA FIE ACCEPTABILE PENTRU CA TOTI BANII ASTIA NU INTRA NUMAI LA PATRON IN BUZUNAR CI MAI SUNT SI ANGAJATI, TAXE/IMPOZITE SI MULTE ALTELE... CLUBUL PURPLE SI ALTE CLUBURI PENTRU ACEASTA COMUNITATE SUNT CREATE PENTRU VOI, E CA O ADOUA CASA PUTETI FACE APROAPE ORICE IN ELE SI VOI TRATATI CU INDIFERENTA...

PURPLE NU VA LASATI CONDUSI DE CRITICII ACESTIA CONTINUATI SI NU VA LASATI NEINVINGATORI BAFTA MULTA- mihaiapropo

Unknown on 12 februarie 2011 la 02:53 spunea...

ati fost profu meu :D... vreau si eu site ul si sa iau legatura cu dvs...:)

Anonim spunea...

Am citit acest articol. La 5 ani dupa ce a fost scris imi plec capul in fata lui Razvan Florin Constantinescu. Intr-adevar e un om care a facut ceva pentru comunitate si din pacate dupa 5 ani se dovedesc cuvintele sale mai actuale ca oricand. A pus degetul pe rana si desi numai stiu nimic de el are tot respectul meu. Multi l-au catalogat si vorbesc de el din auzite .

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez