joi, 7 mai 2009

Bring the Purple Back

Publicat de FLORIN la 14:58
Poate parea usor hazardat. Poate parea pueril. Insa in lumea in care traim, povestile se desfac si se refac. Daca Purple s-a desfiintat in urma unei campanii, de ce nu ar “reinvia ca pasarea Phoenix” tot ca urmare a unei campanii? Wannabegay a zis că merită o încercare.

2 comentarii on "Bring the Purple Back"

Anonim spunea...

O mare prostie. Vinde nu vinde.Campanie de victimizare. Nu le mergea afacerea si au zis ca vind si apoi ca nu mai vand.....
Noua locatie infecta. Chiar si perdelele alea zici ca esti in 1001 nopti si rapirea din serai

Anonim spunea...

Am fost la prima petrecere BRING PURPLE BACK cu ANDA ADAM, a fost super ok, hainele nu mai miros a tigara cand ajungi acasa datorita sistemului de ventilatie, intrarea a fost ok 10lei mai mult am dat la taxi, am petrecut pana la 4 dimineata. Perdelele erau ok chiar imi cumpar si eu acasa pentru cel care a comentat inainte. Locatia nu e infecta pentru ca locatie in DEX = chirie si nu stiu cat platesc ei. Iar locul e normal pentru un club. A meritat si ma duc si azi la Delia.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez