luni, 20 aprilie 2009

Si a fost Pastele ...

Publicat de FLORIN la 20:02
Si nu a fost deloc rau. O zi si jumatate impreuna cu mama, tata, sora, iubitul si copilul. Desi duminica a fost o vreme buna de iesit pe afara, am preferat sa ne adunam in fata mesei la un pahar de suc (eu) si sa privim la televizor. In mare parte am ales PRO-ul, care a avut cate putin din toate, si care, in lupta pentru audienta, si-a pastrat decenta, din punctul meu de vedere. Cu aceasta ocazie am revazut si 'Pe aripile vantului', revizionare care ma face sa spun ca filmul isi merita legenda. Nu am mancat nimic traditional ( nici macar ou fiert), chiar daca s-a cam insistat in jurul meu de una si de alta. Dar degeaba au insistat. Ce pot sa spun ... va asigur ca nu sunt o diva, desi poate ca par in unele situatii. A doua zi de Paste m-am trezit cu o veche tunsoare, dar diseara voi adormi cu una noua. La fel si mama. In rest, toata lumea parea mai obosita si majoritatea se gandeau la ziua de maine. Sora si sotul vroiau acasa, sa se odihneasca linistiti. In fine, nu va mai tin. Ne reintalnim maine ... in a treia zi de Paste.

PS: I-am batut pe toti. Oul meu a fost cel mai tare. ( al doilea)

Update: Iubitul si copilul sunt ai surorii.:))

1 comentarii on "Si a fost Pastele ..."

blog-la-chelios on 8 mai 2009 la 21:30 spunea...

sa inteleg ca te-ai relaxat de paste?...cam la fel am petrecut si eu....dar oare ce ar trebuii sa faci , iesit din comun, de Paste?..

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez