miercuri, 15 aprilie 2009

Nou club gay in Brasov: clubul V

Publicat de FLORIN la 23:35
De fapt nu este vorba despre un club nou, ci despre redeschiderea clubului V din Brasov intr-o noua locatie, la adresa strada Vasile Lupu nr. 30.

Petrecerea de inaugurare va avea loc pe 25 aprilie. Se pare ca avem din ce in ce mai multe locuri in care sa petrecem.

20 comentarii on "Nou club gay in Brasov: clubul V"

Aussie on 6 octombrie 2010 la 00:31 spunea...

Acum este foarte mișto și incomparabil cu V sau Feriboata un alt club chiar în centrul Brașovului, în Piața Sfatului, intrarea BCR. Clubul se numește Mondo Cafe & Club și este un spațiu stilat, nu ca celelalte

Anonim spunea...

de cand e deschis clubu asta?

flore on 14 noiembrie 2010 la 16:31 spunea...

ce bine :D :D :D ma bucur sa aud ca se redeschide. cine sunt propritarii? aceeasi care aveau club v inainte? deci nu pot sa cred ca se redeschide. :D cele mai faine seri le-am petrecut acolo. uau , vreau mai multe detalii. nu au si o pagina web ceva? mi-as dorii sa stiu ce ce se petrece cu ei. momentan nu sunt in tara dar cu siguranta primul club in care urmeaza sa ajung e club v. 4 ever v :D

Anonim spunea...

www.clubv.zoomshare.com

RADIO G ONE on 1 decembrie 2011 la 10:22 spunea...

Icepand cu data de 10.12.2011 orele 22.00 CLUB V isi redeschide activitatea in aceasi locatie si intr-o noua formula in strada Bazaltului nr. 7 ( zona Real vis-a-vis de mgazinul Prescon grup ). Va asteptam sa petreceti alaturi de noi si echipa Radio G one unde distractia nu are limita si spectacolul de travesty e pe gustul vostru. .Pentru informatii puteti suna l anumarul de telefon 0727 006 521 Dan

Anonim spunea...

Nu pot sa cred ca nu se găsește un versatil,sunt in vacanta si sunt dezamăgit ca nu găsesc un tip curat in brasov,așa ca:Daca exista cineva ce poate ispita un tip atletic,1,75,/70,versatil si bine dotat sa ași lase numarul,doar tipi din brasov

Anonim spunea...

Caut un tip curat că tine pentru prietenie și relație

Anonim spunea...

Pot sa vin la club pentru prienie cu ați tipi

Anonim spunea...

Vreau sa te cunosc și să facem cunoștință unu cu altu ,ați trimit numărul meu de telefon sama suni pe numărul 0729757152,suna-ma sa vorbim amandoi

Anonim spunea...

Suna-ma pe numărul asta0729757152

Anonim spunea...

Vreau sate cunosc și să vorbim pentru orice și văd că.ti plac oamenicurati ,anine poți să ai ancredere .Suna-ma e numaru0729757152

Anonim spunea...

De-abia aștept să văd cum arataclubu

Anonim spunea...

Sunt pasiv și vreau să cunosc un activ,am 65 de ani

Anonim spunea...

Îmi place să mă fut in cur,am făcut-o cu diferite obiecte,mi-ar place să mi-a tragă un activ,am 65 de ani,nu contează câți ani are persoana doritoare de sex

Anonim spunea...

Mai este deschis clubul și în prezent? (2022?)

Anonim spunea...

In ce zile ie deschis și de la ce ora

Anonim spunea...

Sint pasiv 40 de ani discret

Anonim spunea...

Numărul te telefon

Anonim spunea...

Bărbat caut bărbat

Anonim spunea...

Dau muie cine vrea.Am 72 kg, 1,80cm,pula 16 cm, plină cu spermă ,curat,epilat. Nu fumez. Doar Wats Up cu poze reciproc la corp vă rog. 0723 248 683

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez