joi, 30 aprilie 2009

Club Purple inchis in week-end, in Soho petrecerea perucilor

Publicat de FLORIN la 12:59
Nu e a bună ce se întâmplă cu Purple. Tocmai de 1 mai. Păcat. Datorită scandalurilor din ultima perioadă, clubul Purple va fi închis în acest week-end, conform unui mesaj de pe pagina oficială.

Cât despre celălalt club gay bucurestean, Soho, nu ştim ce se va întâmpla pe 1 mai, dar ştim că pe 2 mai e 'My first wig party'. Organizatorii spun "Vino îmbrăcat normal, dar nu uita să îţi iei peruca."

Probabil week-end-ul viitor Purple va reveni cu un boom.

6 comentarii on "Club Purple inchis in week-end, in Soho petrecerea perucilor"

Raducu spunea...

cand m-am hotarat sa incerc, s-a inchis clubul :))

FLORIN on 30 aprilie 2009 la 20:44 spunea...

clubul va fi deschis saptamana viitoare cu siguranta, zic eu.

kiddo on 1 mai 2009 la 00:45 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
kiddo on 1 mai 2009 la 00:49 spunea...

Eu am auzit ca vineri si sambata va fi inchis ;)

Eu spunea...

inchiderea in acest weekend a clubului purple nu are nicio legatura cu mesajele.
asadar gayinromania informezi incorect!
nu cred ca ai citit asta pe siteul purple...unde scrie cu totul altceva.
inchiderea pe 1-2 mai este un anunt separat.
hello. mai toti pleaca la mare sau la munte....ce vrei? club deschis pentru 20 de oameni...care sa strambe din nas ca li se pare clubul gol???
apoi, din cate stiu, in club chiar acum se lucreaza la izolatia fonica si alte surprize

FLORIN on 1 mai 2009 la 22:46 spunea...

ma bucur ca ne-ai anuntat tu.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez