vineri, 13 martie 2009

Discutii, discutii

Publicat de FLORIN la 14:36
Saptamana aceasta a fost o saptamana plina de discutii. Tata, mama, sora, toti pe rand s-au gasit sa puna intrebari, sa imi zica de una sau de alta, iar eu m-am aflat in pozitia de a raspunde.

Sa incepem cu tata. Eu si Ionutz avem un joculet de care ne folosim pentru a arata o persoana "suspecta" de homosexualitate. Fie ca are gesturi prea feminine, fie ca este machiata sau orice altceva, am reusit sa identificam destul de multi "suspecti". Daca eu as fi "suspectatul", cred ca as putea ridica o spranceana, iar cand mai stai cu o persoana sub acelasi acoperis de cand te-ai nascut, ramai uimit ca mama iti spune "Nu m-am gandit niciodata la asta" cand ii spui "Sunt gay". Dar mama nu e tata. Si chiar de ceilalti prefera sa creada in varianta unei posibile iubite cu care ma intalnesc cam saptamanal pe la Bucuresti, tata are el banuielile lui. Intr-o disputa intre parinti, nu imi gasesc o mai buna folosire a timpului liber decat printr-o interventie in cearta lor. Si nu mica mi-a fost mirarea cand m-am trezit cu "Ce esti guy?(tata nu prea stie engleza)". Pai cum asa? El imi tipa "Cand vei fi si tu la casa ta, atata iti doresc sa iti faca femeia ta cum face maica-ta." Eu zic " N-ai sa vezi.". El: "De ce? Nu te insori? (scurta pauza) ... Esti si tu guy?". Putin suprins am raspuns "Si ce ... (scurta pauza) Parca tu daca te-ai casatorit ....". Cred ca fiecare ia ce vrea din raspunsul asta. Cred ca si el a luat ce a vrut ... ma gandesc ca inca este in faza de negare.

Trecand la sora, am tot dat peste ea saptamana asta. M-a surprins de la inceput cu intrebarea "Ce i-ai luat prietenei de 8 martie?", dar am gasit raspunsul "Trandafiri" destul de simplu. Din toate persoanele de pe aceasta intindere, sora mea e singura persoana fata de care as cam vrea sa rup odata pentru totdeauna iluzia heterosexualitatii mele, dar ceva ma tine. Desi e mai tanara decat mama si ar trebui sa aiba niste conceptii mai progresiste, nu se intampla tocmai astfel, desi insusi ea spune "ca nu e bine sa faci copil la batranete, caci e prea mare diferenta intre generatii". Ar putea sora mea sa isi schimbe conceptiile atat de usor daca ar afla ca eu sunt gay? Ma tem ca nu si mi-e destul de teama de o reactie foarte transanta, astfel ca saptamana asta m-am aflat in pozitia de a hrani o iluzia numita "Ana" despre care nu am mai fost nevoit de mult sa vorbesc cuiva.

Si ajung la mama. Mama are nemultumirile ei fata de mine, dar nu mai are atat de mari probleme unde ma duc, numai ca isi doreste sa o mai insotesc si pe ea in vizitele sale. Am crezut ca ar putea-o afecta o oarecare mutare de domiciliu, dar mai in gluma, mai in serios, mi-a dat de inteles ca ma plimb atat de mult incat nu ar fi o ideea rea sa fac urmatorul pas. In rest, continui sa ii vorbesc de Ionutz si se mai intampla sa mai puna o intrebare, se intampla chiar sa fiu un mesager privind dorinta crearii unui CD cu muzica ei preferata, mesager catre Ionutz bineinteles.

Cum se schimba conceptiile despre homosexualitate? In niciun caz prin tacere. Nu zic ca mamei nu i-ar placea sa nu fi fost homosexual, dar imi vede un viitor si fiind homosexual. Poate ca asta e cheia schimbarii conceptiilor. Totul incepe cu o mica discutie.

4 comentarii on "Discutii, discutii"

Anonim spunea...

Macar nu ti se reproseaza ca iti bati joc de ei....si ei au facut atatea ptr tine....

Anonim spunea...

Florin scuza-ma, din textul tau s-ar putea intelege ca il banuiesti pe tatal tau ca ar fi cel putin bisexual...
Ar fi utila o clarificare....

FLORIN on 15 martie 2009 la 09:19 spunea...

cristian: nu, nu detin nicio astfel de informatie.:))

Anonim spunea...

ufff!
M-am linistit!!!

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez