joi, 12 februarie 2009

Vremea asta ...

Publicat de FLORIN la 23:03

Cine o mai intelege? Ieri era cald de ma plimbam cu Ionutz in capul gol si cu un pulover. Nici nu mi-as fi dat seama ca suntem in februarie. Acum, frigul s-a intors ... si maine poimaine vom observa ca ninge. Vremea asta nu mai tine deloc cu noi.

Cert este ca daca tot imi amintesc de cele cateva zile de primavara din iarna, m-am gandit sa va las si o fotografie cu o catelusa surprinse de Ionutz cu mine intr-una din acele zile, ce a ajuns si pe desktop la Ionutz.

Acum eu va intreb ... aveti un animal de companie? V-ati lua unul? Pisica sau caine? Anotimpul preferat ... al lor?

6 comentarii on "Vremea asta ..."

Docica on 13 februarie 2009 la 15:29 spunea...

Primul meu pet a fost un perus. L-am iubit foarte mult... dar a murit(parca). Dupa el a mai avut cred ca vreo 3 perusi. Nu am avut parte de niciunul ori mureau ori zburau pe geamul deschis. Toata viata mi-am dorit o pisica alba (rasa mea preferata este persana). Din cauza parintilor nu am putut avea nici pisica nici catel. Ei nu suportau animale in casa. Asa ca au acceptat cel mult perusii. Dar pentru ca nu am mai putut sa indur sa iubesc o pasare asa frumoasa si sa o pierd tocmai cand ma obisnuiam cu ea, nu mi-am mai cumparat.
Apoi m-am mutat cu iubitul (actualul sot) si ghiciti ce s-a intamplat: la nici o luna de la mutarea lui in casa noua a venit un amic la noi (pe care-l cunoscusem de foarte curand si care dupa intamplarea cu pricina a disparut iar din cercul nostru de prieteni), deci ziceam ca a venit un tip cu o propunere: Ce ziceti voi, nu vreti un pui de pisica? Eu cand am uazit pisica mi s-a strans inima... El: haaaiii.... ca e alba si mica si cu ochii albastri! EU: doamne, serios? El: e persana! Am zis ca-si bate joc de mine! Zice: nu-i chiar de rasa pura... si oricum, nu o vand, ci o dau, pentru ca e ultimul pui ramas (restul ii daduse deja) si nu pot sa fac menajerie in casa! ( el deja avea o pisica, un catel, o broasca testoasa, un porc de guineea si un perus... cred ca ce era la el... nu pot sa-mi inchipui!)... Asa ca am acceptat-o, desi lui radu nu-i prea convenea, el nesuportand pisicile (pana atunci).
Asa ca matza mea, pe nume Cocaina (ca e alba si da dependenta), are acum aproape 2 ani si e o nebuna fara pereche pe care o ADOR! As face aproape orice pentru ea. Pana si radu o iubeste... si sa stiti ca am intalnit multe persoane care imi spuneau: eu nu suport pisicile! si apoi veneau la mine, o vedeau si spuneau: aaa... da de ea imi place, nu stiu... e diferita! De aia am numit-o Cocaina. Am zis eu ca dependenta!
Am o poza cu ea pe blog la mine sau pe www.220.ro (tastati cocaina.. si dati voi de imagini cu pisica mea ce alba)

Docica on 13 februarie 2009 la 15:35 spunea...

PS: pentru cine doreste sa o vada intrati aici: http://urobores.blogspot.com/2008/10/cocaina.html

FLORIN on 13 februarie 2009 la 22:58 spunea...

e absolut adorabila, cel putin adauga-ne pe mine si pe ionutz la lista celor care cred asta. ;)) nici eu nu am avut o "istorie" prea mica atunci cand vine vorba de animale. acum am doi motanei negrii care asteapta un "fratior" in aprilie ;))

Anonim spunea...

vreau si eu o pisica persana asa frumoasa :) lasa mult par in casa??

Docica on 14 februarie 2009 la 14:38 spunea...

Nu lasa foarte mult par... adica... trebuie sa accepti doua lucruri: daca iti asumi responsabilitatea cresterii unui animal, trebuie sa ii strangi din litiera (acolo unde isi face nevoile, si crede-ma, nu e placut deloc!) si trebuie sa il perii... adica eu dau destul de des cu aspiratorul prin casa. Dar avantajele sunt mult mai mari: simti iubirea unui animal, fidelitatea lui, grija... nu esti singur...

Anonim spunea...

Pentru litiera recomand nisip Friskies de ala mai scump. Isi face treaba de minune. Nu mai am probleme ...

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez