miercuri, 21 ianuarie 2009

Se poarta relatiile stabile

Publicat de FLORIN la 20:11
... Cel putin asa spuneti voi. Intrebarea de saptamana trecuta, pusa ca sondaj in urma propunerii unui cititor al acestui blog, a egalat numarul record de votanti. Astfel, 72% dintre voi ati spus ca practicati relatii stabile, 18% preferati aventuri, iar 8% considerati relatiile voastra ca fiind deschise.

Eu zic ca procentele sunt destul de bine proportionate. Credeti ca aceste cifre sunt aproape de realitatea relatiilor gay din Romania?

4 comentarii on "Se poarta relatiile stabile"

Anonim spunea...

Cifrele nu reflecta deloc realitatea.Adevarul este cu totul altul,cel putin asa cred eu...Se practica aventurile si relatiile deschise,iar cele stabile sunt rare si aproape pe cale de disparitie din pacate :((

FLORIN on 22 ianuarie 2009 la 19:11 spunea...

asa vedeam si eu realitatea relatiilor gay, dar s-ar putea sa nu fie tocmai asa. sondajul asta recunosc ca m-a surprins. stiu ca nu inseamna ceva, dar mi-a tresarit ideea ca poate dupa ce cineva are o relatie serioasa nu prea mai cauta pe site-uri din astea "prieteni", asa ca s-ar putea sa ne fi inselat amandoi

Anonim spunea...

Nu stiu cum te-ai inselat tu,insa stiu cum am fost eu inselat in fiecare relatie....
BTW nu te lua dupa rezultatele votului de aici,mai bine intra pe gayromeo si vezi acolo ce se cauta

FLORIN on 23 ianuarie 2009 la 11:08 spunea...

pai tocmai asta zic. cine are o relatie stabila, nu are de ce sa aiba un cont de gayromeo.;)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez