vineri, 30 ianuarie 2009

Interviu cu kiddo

Publicat de FLORIN la 13:10
Cine e kiddo? Daca nu stiti cine este kiddo, va recomand sa vizitati blogul lui aici. Nu e tocmai la zi, dar asta nu conteaza. Continutul sau e de luat in considerare si de retinut, daca nu macar de incercat. De incercat e si interviul de mai jos.

Cum ai descrie taramul lui Blogistan?
Kiddo: E tara in care am incercat sa ma exteriorizez, sa scriu prin ce framantari trec (astia sunt muntii) prin ce nelinisti (paduri) peste ce lucruri neasteptate (rauri)...sa impartasesc bucuria ( plaja si marea) si...de multe ori am incercat sa fiu simplu, sa se reflecte asta in putinele mele articole de pe blog (campia).

Cum este Romania fata de aceasta tara?
Kiddo: Din Romania e inspirata, insa Blogistan cuprinde elemente de geografie a sufletului.

De ce te-ai hotarat sa iti face cunoscute trairile printr-un blog? Ce te-a atras?
Kiddo: Pai sincer sa fiu pentru ca pe blog citesti o parte din acea persoana, incerci sa o cunosti mai bine, citind randurile scrise si mai ales printre randuri, la un nivel mai avansat. Pe un blog poti afisa poze (desi n-am afisat niciuna, rusine mie) si cred ca un blog te reprezinta, e o varianta a ta in spatiul virtual.

Cum crezi ca te-au descoperit cititorii tai din postarile tale de pe blog?
Kiddo: Unii mi-au zis ca scriu frumos, altii mi-au reprosat ca am stilul prea alambicat...eu foarte rar sterg ceva si scriu din nou ideea, in general sunt cursiv si nu se poate spune ca 'imi fortez mana'. Ultima mea balada a primit o critica pozitiva din partea celor ce au trecut prin taramul meu ... adica, cea mai buna de pana acum.

Cum te descrii tu?
Kiddo: Imi place sa ma numesc 'boem'. Sunt mai degraba introvertit dar imi fac prieteni relativ usor, si de multe ori incapatanat...
Uneori sunt vulcanic si foarte implicat in ceea ce sustin, alteori cad pe ganduri si ma gandesc ... la trecut, la prezent, la viitor. Multi imi zic ca sunt matur pentru varsta mea. Cred ca asa e, insa imi place mai mult sa fiu copil. Din pacate maturizarea la mine nu s-a intamplat prin intrinsec ... dar nu vreau sa intru in detalii.


Multi spun ca faptul ca esti gay nu e atat de important? Tu ce parere ai? Cat te-a influentat in viata aceasta parte din tine pana acum?
Kiddo: Pai, considerabil destul, cat am reusit eu sa constientizez pana acum. De exemplu vreau sa devin independent cat mai repede, sa fiu pe propriile-mi picioare, si pentru asta invat mai...mult.Nu vreau sa vin cu iubitul acasa si mama sa ma intrebe... E tot ce pot face momentan. Un alt aspect este ca m-a ajutat sa percep lumea, dintr-a treia pereche de ochi ca sa zic asa. Am cunoscut oameni minunati dar si personaje-sablon, ridicole si...inguste;gen cocalar...

Care sunt temerile tale?
Kiddo: Teama de a disparea... teama de a ma compromite...

Faptul ca esti gay te-ar putea compromite?
Kiddo: Da.

Fata de cine?
Kiddo: Fata de toti cei cunoscuti. Ar fi prabusirea universului meu.

Dar crezi ca ar putea exista vreo metoda in care ei sa afle si tu sa nu te compromiti?
Kiddo: Nu cred ca se poate. Sper ca nu urmeaza sa spui..."Nu si cu noul...press and find out!...Acum la uimitorul pret de 9999 lei ".

Nu voi spune. Dar te intreb. Din ce spuneai mai sus, eu am inteles ca la un moment dat le vei spune parintilor tai despre orientarea ta sexuala. Ce crezi ca te va face sa le spui?
Kiddo: Faptul ca nu as suporta sa tin ascuns un adevar, pentru ca si asa nu ma simt prea bine. Si vreau ca ea, pentru ca e doar mama, sa ma stie ok, si sa nu fie nevoie de a interactiona cu ea prea mult. Sunt convins ca ar durea-o, mai ales ca nu am frati/surori.

Cand vom mai vedea o alta postare pe blog?
Kiddo: Sincer nu stiu, cand m-o trazni inspiratia.

Vrei sa mai aduagi ceva?
Kiddo: As vrea ca fiecare dintre cititori sa constientizeze importanta unui blog si de ce nu, sa isi faca macar cate unul. Lumea noastra ar fi mai frumoasa.

1 comentarii on "Interviu cu kiddo"

Anonim spunea...

Sustin comunitatea gay-lor atat din Romania cat si din lume si consider ca fiecare isi poate alege prorpiul mod de viata. cat despre titlu "un adolescent gay se plimba prin Romania" , cred ca e un pic fortat. Sunt multi gay in romania, pe langa cei care stiu deja ca sunt gay, sunt si cei care nu vor sa accepte sau care nu stiu inca.
O schimbare de mentalitate iar trebui Romaniei.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez