joi, 8 ianuarie 2009

Ce nevasta disperata as fi eu?

Publicat de FLORIN la 19:19
Nu, nu ma visez "maritata". Nu ma visez nevasta. E un simplu joc, pe care vi-l propun in ajunul noului sezon al serialului 'Neveste disperate', pe care il veti putea urmari la PRIMATV in fiecare joi de la orele 20:30. Ce nevasta disperata as fi eu?

Sa fiu Susan? Se prea poate. Uneori, sunt ghinionist ca ea. Ma mai impiedic cand nu trebuie, mai vad ceva ce nu ar trebui sa vad, mai fac ceva ce stiu ca nu ar trebui sa fac, ma pun in situatii penibile ( la finalul carora nu stiu daca neaparat rad), as putea fi Susan. As putea fi acea Susan divortata, care asteapta inca sub vasc sarutul celui drag, iar el este lovit de o masina in drumul spre intalnirea mult asteptata. Numai ca la mine a aparut si acel om pe care Susan il cauta, eu nu mai astept sub vasc. Lui Susan ii urez noroc in sezonul 3.

Sau as putea fi Bree? Sunt destul de pretentios, sau poate ca sunt doar atat cat lumea sa apuce sa spuna ca sunt fitos, nu prea sunt muncitor, nu ma uit la dunga de praf, trec pe langa ea si nu am bafta de a ma intalni cu un criminal sau asa ceva. Sau poate ca nu stiu, exact ca ea? Glumesc. Nu prea ma potrivesc cu Bree, e prea conservatoare. Lui Bree, ii zic sa se tina tare in sezonul 3.

Sau sexoasa Eddie? Cel mai sexxy? Poate ca nu, nici Eddie nu este. Dar nu sunt nici cel mai cu pieptul in fata? Sincer, am o problema in a sta drept. Cred ca genul lui Eddie as vrea sa fiu: a sooper-bitch, dar poate alta data. Lui Eddie ii urez noroc in dragoste in sezonul 3.

Sa fiu Gabrielle? Gen cel mai dorit, frumos din lume? Pe asta chiar nu am nimerit-o. Nu am aventuri cu gradinarul si cred ca m-as descurca mai putin bine decat ea. Categoric nu. Lui Gabrielle ii zic sa stea putin pe loc in sezonul 3, dar nu prea mult, sa nu ne plictisim, nu de altceva.

Sau Lynette? Peste cativa ani m-as putea vedea ca ea, daca bineinteles las lenea deoparte intre timp, numai ca eu cred ca daca peste cativa ani tot el va fi jumatatea mea, ma indoiesc ca as putea sa ii creez sentimente de invidie, gelozie pe succesul meu, ci ar fi persoana care m-ar sustine cel mai mult. Inca nu sunt acolo, dar Lynette se descurca bine. Lui Lynette in sezonul 3 ii recomand sa divorteze. Ups.

Voi care nevasta disperata ati fi?

4 comentarii on "Ce nevasta disperata as fi eu?"

Ionutz on 8 ianuarie 2009 la 20:32 spunea...

Trebuia sa scrii tu articolul asta?! acum o sa fiu nevoit sa imi fac o idee despre personaje sa vad cu care semeni! :))

Anonim spunea...

ce-mi place la nevestele din wisteria lane e ca sunt toate femei puternice... fiecare are o lupta de dus... probabil as fi susan, ca oricum e frumoasa si desteapta si e scumpa... si asa sunt si eu ;) glumesc.. insa nu as fi bree (care e nebuna, dar e misto), nu as fi gabrielle (ca e prea fitoasa), nu as fi eddie (ca e o curva)... poate am un pic si din lynette, insa nu destul... oricum, lynette e personajul meu preferat...

Anonim spunea...

Când e vorba de bucătărie aş fi Bree, când e vorba de viaţa socială aş fi Susan.....Lynette în viaţa de cuplu....şi Gabrielle la cumpărături....;))

Primele două episoade au fost ca mierea de dulci.

Anonim spunea...

Nu ma identific cu femei in general,iar istericele din serial ma calca pe nervi

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez