marți, 27 ianuarie 2009

Castigatorii finalisti ai primei semifinale de la Eurovision

Publicat de FLORIN la 22:37
Azi a fost ziua cea mare ... pentru cei care si-au pus sperantele ca vor pleca la Moscova sau pentru cei care au un favorit pe care doreste sa il vada acolo. Cu o mica intarziere, vinovata de faptul ca nu i-am auzit pe baietii de la Zero, am vazut rand pe rand banalul, originalitatea, arta aparand pe scena.

Unele mi-au placut, altele m-au lasat indiferent. Dar s-a nimerit in cea mai mare parte. 3 din cele 4 piese care mi-au placut s-au calificat.

1.Titlul piesei: Striga
Interpret: Popas
Compozitor: Marius Popa

Piesa asta a fost favorita mea. Pur si simplu m-a uimit. Bineinteles, daca va ajunge sa ne reprezinte la Eurovision, ma indoiesc ca va aduce trofeul acasa, din simplu motiv ca piesa e in limba romana, iar mesajul si puterea piesei nu vor trece de bariera limbii, dar sper ca va deveni un viitor hit.


3.Titlul piesei: Dear mama
Interpret: Blaxy girls
Compozitor: Ruxandra Iliescu



S-a spus ca nu pot canta live. Seara asta le-a dat peste nas tuturor criticilor fetelor de la Blaxy Girls. Piesa nu stiu nici de data asta daca e de Eurovision, desi e minunata. Interpretarea live a fost magnifica. Mesajul insa ar putea trece si la Moscova, oferind o mare surpriza. Deocamdata, eu zic ca ele sunt favoritele.

5. Titlul piesei: Sunny days
Interpret: Zero
Compozitor: Play & Win


Din pacate e singura piesa pe care am ratat-o.

7.Titlul piesei: Love was never her friend
Interpret: Dalma
Compozitor: Marius Moga


Prima data am auzit-o la Happy Hour si mi-a placut. Pe scena Eurovision si-a cam piedut din efect, dar categoric merita un loc in finala.

9. Titlul piesei: Purple
Interpret: Tabassco
Compozitor: Ion Faghiura, Norbert Kovacs


Despre tot in general nu pot spune altceva decat ca au fost OK.

11. Titlul piesei: Pleaca
Interpret: Tina
Compozitor: Cornel Ilie (Vank)

Intrata de pe locul 1 de la selectie, Tina mi s-a parut sub asteptari. Ii mai dau o sansa sambata.

Din piesele din aceasta seara mai mi-a atras atentia Floriana. Poate ar fi meritat un loc sambata, dar cred ca aici numele nu a spus publicului roman nimic. Dezamagirea a venit de la Nico si Moni-k. Din pacate Nico a racit tocmai in aceasta perioada. Piesa nu s-a calificat.

Joi va avea loc a doua semifinala, iar sambata vom afla cine ne va reprezenta la Moscova. Va tin la curent.

Voua cum vi se par piesele finaliste?

2 comentarii on "Castigatorii finalisti ai primei semifinale de la Eurovision"

Anonim spunea...

Popa's - Excelent, greu de crezut ca in alta limba va avea acelasi efect. Oricum, engleza din refren cam lasa de dorit. Show-ul cam de pustani de liceu suparati pe viata.

Zero - O.K., dar fara stralucire. Au ei ceva cu agatatul. Piesa nu are forta. Baietii sunt simpatici. Cred totusi ca exigentele sunt mai mari.

Tabasco - Special, sensibil. Are mare potential piesa. Totusi lipseste ceva care sa ma faca sa vreau sa ma uit din nou.

Blaxy Girls - Show static, lipsit de imaginatie. Prestatie live SLABA. Piesa e foarte buna, dar strigatele, de data asta un pic mai moderate, inca rascolesc amintiri neplacute. Solista nu-mi zice nimic. Nu as miza pe Blaxy in Rusia la fel cum nu l-as trimite pe Badea Tanase din Stejaru la concursul mondial de mountainbike. Admir curajul si efortul de echipa.

Dalma - Foarte placuta supriza cu saxofonul. Piesa capata forta, desi est eo piesa lenta. Totusi, un pic mai multe siguranta pe interpretarea live ar fi de dorit. Cu notorietatea lui Moga in Rusia cred ca ne putem gandi realistic la un loc pe podiumul din Moscova.

Tina - Frumos show, din pacate live-ul m-a dezamagit putin. Am avut mari speranta in aceasta piesa, dar nu cred ca Tina si-a controlat emotiile si a iesit fortata. Oricum, ramane printre favorite, aplaud look-ul intregului show.


concluzie:

1-Dalma
2-Popa's
3-Tina
4-Zero
5-Tabasco
6-Blaxy

FLORIN on 28 ianuarie 2009 la 21:47 spunea...

si eu asteptam putin mai mult de la tine de la tina, dar cine stie ... poate ca in finala ne va arata din ce este facuta. inca imi amintesc de forta pe care o avea la emisiunea alege asia.;))

cat despre parerea ta despre blaxy girls ... eu cred ca e doar subiectiva. nu stiu la ce te referi tu cand numesti "SLABA" performanta lor. nu mi s-a parut ca au falsat niciodata. nu mi s-au parut ca au scos strigate. poate ca mi s-a parut doar mie.;))

oricum, sambata vom putea comenta mai multe.:)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez