sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Gelos pe un oarecare entuziasm

Publicat de Ionutz la 09:20
Pentru a ne putea intalni si pentru a reusi sa petrecem ceva mai mult timp impreuna iubitul meu a „deghizat” putin lucrurile spunand ca are o prietena. Sunt convins ca e solutia pe care ar adopta-o majoritatea dintre noi daca ar trebui sa dam macar un minim de explicatii. La inceput nimeni nu a facut prea mare valva pe seama subiectului, insa lucrurile au stat putin diferit dupa una din ultimele noastre intalniri. Ajuns acasa iubitul meu a trebuit sa suporte o avalansa de apropouri, zambete cu subanteles si curiozitati in genul: „si ce ati facut voi?”, „ai un fir de par pe haina…deci e satena…” , „de ce nu vi cu ea pe aici?” , „fa-i o poza, nu fi asa misterios”.

Noi ne amuzam de toate acestea chiar daca realizam ca „fata asta” nu poate exista la infinit. Insa momentan „ea”, nu numai ca pare sa fi risipit dubii sau suspiciuni, dar a reusit sa genereze si un oarecare entuziasm. Initial se transmisese si la mine, dar in scurt timp am realizat ca acesta nu are totusi legatura cu persoana mea. E un entuziasm pentru o persoana inexistenta, iar daca „fata” ar deveni intr-o zi „baiat” nimic nu ar mai ramane din el. Asa ca avand gandul asta in minte nu am putut sa nu fiu gelos, macar pentru o clipa, pe acest entuziasm…gelos ca nu e putin si al meu.

4 comentarii on "Gelos pe un oarecare entuziasm"

adevaratul on 1 noiembrie 2008 la 14:00 spunea...

Pe "iubita" fostului meu prieten o chema Oana, era jurnalista, locuiau impreuna. Se pare ca erau destul de fericiti impreuna pana intr-o zi cand nu au mai fost.
Prietena lui primea pachete cu mancare de la mama lui, urari de bine, salutari si ocazional "sarbatori fericite!".
Eu nu am fost niciodata "Oana" asta, daca as fi fost nu ar mai fi intrebat nimeni de mine.

Ionutz on 1 noiembrie 2008 la 14:05 spunea...

da, robert, cam asa stau lucrurile... mult noroc in continuare! ;)

adevaratul on 1 noiembrie 2008 la 14:40 spunea...

in continuare e alta poveste :)

Ionutz on 1 noiembrie 2008 la 16:18 spunea...

sper ca aceasta noua poveste a ta sa mearga bine, la fel cum sper ca a mea sa nu se termine! :)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez