duminică, 19 octombrie 2008

Incidente incidente

Publicat de FLORIN la 19:57
Week-end-ul asta iubitul a venit in sfarsit in vizita in orasul meu natal. Paranoicul din mine a iesit la iveala si nu prea. Bineinteles ca nu puteam scapa de anumite incidente, caci altfel nu as mai fi avut ce sa va povestesc.

Mai precis va voi spune despre unul care ne-a macinat pe amandoi jumatate de zi. Indirect, sau chiar foarte direct, iubitul s-a intalnit cu mama. De fapt, eu m-am intalnit cu mama. Mama stia ca eu sunt in oras cu iubita. In dreapta mea se afla un baiat. Eu trec pe langa mama. Mama vad cum ma zareste, eu ma prefac ca nu am vazut-o. Cu un minut inainte eu si iubitul ne tineam de mana. Ce faceam cand am trecut pe langa mama nu mai stiu exact. Dupa cativa pasi de la intalnire, eu spun : "Stii pe langa cine tocmai am trecut? Pe langa mama.".

Poate povestea asta nu vi s-ar parea ceva asa iesit din comun. Pana la urma scuze puteau exista. Singura "problema" e ca eu o anuntasem ca ies cu "iubita". Iar astfel grijile au inceput sa se adune pe umerii mei si ai lui, intrebarile, solutiile, ipoteze, scuze, marturisiri, toate laolalta; intr-un fel realitatea ca viitorul nu se afla in mainile noastre ne-a lovit fara sa ne lase sa respiram. Caci in acele momente viitorul parea atat de incert. Care va fi reactia mamei? Cum voi fi asteptat acasa? Sa nu uitam ca banuielile existau de ceva timp. Ne vom mai putea vedea? "Pana la urma asta e. Odata tot trebuia sa afle." spun eu curajos. Iubitul era ingrijorat peste masura. Eu poate eram putin mai putin decat el. Nu stiu, poate e un moment care tot astept sa se intample. "Ce pot sa fac?" spune el. "Sa stai linistit. Totul va fi bine" adaug eu. "In afara de asta. Mi-e teama sa te las singur. Stii, as putea veni cu tine acasa"......

VA URMA

2 comentarii on "Incidente incidente"

Iulian B. on 20 octombrie 2008 la 14:19 spunea...

asa...si?

FLORIN on 22 octombrie 2008 la 09:24 spunea...

urmarea se numeste "Neconfirmat oficial"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez