marți, 7 octombrie 2008

A fi gay - un amanunt important.

Publicat de Ionutz la 10:48
Pot intelege ca unele persoane, cu un nivel de cunoastere redus, nu pot intelege o persoana cu o alta orientare sexuala decat cea pe care ei o percep ca fiind "normala". Pana la urma ii inteleg si pe cei de o anumita varsta, iremediabilii conservatori, care se tem de orice element care ar putea sa le tulbure ordinea bolnavicioasa in care traiesc. In acelasi timp consideram totusi ca sunt unele persoane, care datorita gandirii, varstei si a modului in care s-au dezvoltat, pot avea o alta parere.

In acea zi insa, am avut o surpriza. Eram la o masa cu cativa prieteni si discutam despre formatia preferata a uneia din fetele prezente. Ea adusese discutia in acest punct ca intodeauna, asculta zilnic macar cateva melodi, si avea camera impanzita cu obiecte legate de formatia respectiva. Plus avea o cultura vasta, la care as adauga , fara sa exagerez, gusturi si maniere deosebite.

La un moment dat, arunc in treacat, faptul ca solistul e gay. Nimeni nu se mira, nu era tocmai un secret. Cu toate astea surpriza: ea e in stare de soc. Ii vad si acum ochii mari clipind des pentru nu mai mult de 5 secunde. Apoi sentinta: "Bine , din clipa asta nu voi mai asculta asa ceva!" Si asa a fost, chiar in acea zi a scapat de tot ce tinea de formatia pe care pana in acel moment o adorase.

Nu stiu cum, tocmai ea, nu cunostea acest aspect, nici nu conteaza, dar rapiditatea cu care a luat o decizie atat de radicala m-a speriat putin. Nu as fi putut alege atat de repede nici intre supa si friptura! Se pare totusi ca unii oameni pot lua asemenea decizii, este o realitate, dar este ceva ce eu nu voi putea intelege niciodata.

5 comentarii on "A fi gay - un amanunt important."

Anonim spunea...

oamenii sunt in cea mai mare parte a timpului, extrem de prosti. doar dau impresia ca gandesc. nu te-ai prins de asta pana acum? p.s. am comentat pentru ca a zis daniel ca ai un blog frumos :)

Iulian B. on 7 octombrie 2008 la 14:42 spunea...

stiu ca e off topic, dar ma intriga sondajul tau...si ma intreb... "ca care" ceilalti?

Iulian B. on 7 octombrie 2008 la 15:18 spunea...

Ai o LEAPSHA de la mine!

Anonim spunea...

offf..la poll n-ai varianta:"nu!eu sunt o zana!":))

Unknown on 12 iunie 2010 la 21:59 spunea...

Sa stii ca am avut si eu o astfel de supriza cand am pomenit de darren hayes ca este gay la o masa cu prietenele mele.Eu am fost socata de reactia si indignarea lor afisata fara nici o retinere.Si exact aceeasi replica"eu nu mai ascult."
Le-zis rautacios ca au orizonturile reduse si ca orientarea sexuala este egala cu 0 daca el ca om si cantaret este extraordinar.Ce face in viata intima il priveste si atat timp cat are curajul sa spuna adevarul bravo lui e de nota 10.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez